Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

E-post via Internetstart

E-post via Internetstart

Hallo alla semesterfirare och knegare. Trots värme och sol så sitter man här...
Ett förslag när det gäller e-post via internetstart. Kan moderatorerna lägga till en direktlänk till inloggningen för e-post. Typ en snygg knapp eller något flashigt. Nu har jag iofs lagt till i genvägen på min sida. Självklart finns det en uppsjö möjligheter att skapa genvägar men ....jaja det var ett förslag.

En önskning om en bra sommar till alla...

/Cribbe
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Jag har inte fått min e-post än, är jag ensam om det?
Nej, jag har inte heller fått min e-post, eller klistermärken ännu!
buddy1
Jag har heller inte fått den, men det dyker nog upp :)
Annons
Daniel har nog fullt upp och de kommer nog framöver:)

Ja jag har fått min iaf. Klistermärket var väl inte så viktigt, iaf för mig...E-posten fungerar. Det är nog som Patrikke säger...

Lycka till!

/Cribbe
Jag har fått min e-post och använder den flitigt!
Jag har fått både klistermärke och mailadress för ett bra tag sen. Klistermärket var fint men mailadressen är väl mest en kul grej.
Jag har också fått både klistermärke och mailadress för ett bra tag sen.
Jag har "bara" fått min E-Postadress, men INGA klistermärken ännu. Hörde från en kompis som är flitig användare av IS, han hade T.O.M fått ett personligt brev från Daniel när han anmälde sig. Medans jag bara fick svar och min e-postadress via mailen, ÄNNU INGA KLISTERMÄRKEN. Men Mailen fungerar utmärkt.
Brinken
Jaq har fått både e-post och klistermärke! Tack Daniel ! Klistermärken sätter jag bak på bilrutan,passa bra va? För alla bilar kör om mig!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem