Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Michael Jackson

Michael Jackson

Jag provar en gång till. Förra gången blev det ju..............

Men nu har jag fattat att många tyckte om hans texter och musik.

Man undrar ju varför. Men man får komprommisa. Så är det.



Antal svar på detta inlägg: 3
Jag har aldrig lyssnat så mycket på Michael Jackson, men jag såg ett minnesprogram från en show som han hade och jag blev väldigt förvånad. Jag satt vid flera tillfällen och tänkte "jaså, är det han som gjorde den låten". Jag upptäckte att han ju faktiskt hade en hel del jättebra låtar som jag kände igen men inte visste att han hade gjort. Så hans ryktbarhet vad beträffar artisteriet och musiken är nog ingen överdrift. Karln var j-ligt bra. Synd bara att jag inte upptäckte det innan. Så nog förstår jag varför alla dessa människorna sörjer. En stor artist har gått bort, inget snack om saken.
200 låtar som inte är utgivna än finns det, undrar om de blir hits allihop?

En stor artist men överdrev lite grann med vissa saker om man får lita på media.
Tex: hans barn fick bara leka med leksakerna 1 gång sedan köptes det nya.
Han hade bacillskräck.

Jag tycker att han har flera väldigt bra låtar, tex Bad, beat it, listan kan göras lång.
Jag har en känsla av att media överdrev en hel del, som dom för det mesta gör. Dom vill sälja upplagor. Visst verkade han mystisk men att han maskerade barnen när han gick ut kan jag förstå. I USA är tyvärr kidnappning inget ovanligt och en så officiell person som Michael Jackson hade nog många fiender.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem