Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Fajjer

Fajjer

Nu blev du paff.

Men jag har sett ditt "nick" i många år.

När började du.? Jag trodde du var en gammal get. Eller ljuger du om din ålder.
Den enda jag litar på är "Göcke" på detta Forum.

Hur kan jag veta det. Jag har givetvis testat.
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Enligt medlemsnumret så är fajjer bara 9 nummer efter dig, leiake!
Om nu jag fattat det rätt:)
patrikke!

Ibland så fattar du ingenting. Konstigt nog. Men när du vill. Då fattar du allt.

Det fanns ett IS redan på stenåldern. Göcke gick i blöjor. Men jag var
"pottränad".

Detta var 1999.

Ni som är avstängda från IS från den tiden. Prova igen.
Göcke är abvivalent. Men det kostar inget prova om ansökan.

Är ni för "stökiga" då är det kört.

Haha, så paff blev jag inte. Frågan är vem som verkligen har varit längst på forumet av oss två..

När jag gick in på sökfunktionen och sökte på skribent så var den första tråden jag skapade från 2005-04-04.
Söker man på leiake så är den första tråden han skapade från 2006-01-22

leiake blev nog medlem tidigare än mig på den registrereringsbara versionen av IS. Jag var ju med på betaversionen av IS med inloggning. Det måste leiake med ha varit, eftersom att han har ett tidigare medlemsnummer än mig.. :P
Annons
leiake.. Kommer du ihåg vilket jävla liv det var på IS när man inte behövde registrera sig, samt att politik var tillåtet att diskutera? Det var gamla tider det! :P
Har du varit på IS sen 99 så är du äldre än mig på forumet.. Det finns ingen logg kvar sen dess :P Jag har inte varit medlem längre än det finns logg på mig. Minns tom det inlägget jag skrev.. :P

Jag hade nån tokig snubbe efter mig som kallade sig för Professor Gösta, som absolut inte tyckte om mig.. :P
...han kallade väl sig senare för gozta? Jag undrar var han tog vägen???
Jag tror att www.gozta.net är (eller var?) hans domän... Nu verkar den svåråtkomlig...
Fajjer!

Mitt nick var "Leif" på den tiden.

Alla trodde jag var förälskad i "Joanna". Men hon var sambo med en busschaufför. Så det var ju inte bra. Jag är nämnligen vettskrämd för
svartsjuka busschaufförer.

Dom är livsfarliga.

@ Leiake , ambivalent = kluven , menar du det?
andreas: Ja just ja, gozta, var det ja.. Hans hemsida minns jag ju med när du säger det.. Jag vet inte vart han tog vägen.. Han försvann väl i samma veva som man blev tvungen att registrera sig på IS har jag för mig..

Haha Leif, då vet jag ju! Hur kommer det sig att du bytte till leiake, och vad betyder det?
Leif Åkesson sen kör man utan åä och ö då blir det lei ake-- leiake

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem