Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Självkritik

Självkritik

Låt mig göra ett påstående:Moderatorerna på detta forum anser sig som allvetande på det mesta. Fel säger moderatorerna,vi lyssnar och anpassar oss till rådande debatt,gott men hur gör ni när debatten inte passar in på era egna erfarenheter? Det finns människor som har oerhört annorlunda erfarenheter i internet än vad ni kan föreställa er...
Antal svar på detta inlägg: 8
Cicero.
Naturligtvis är det så, men IS har ju sina regler och det är väl upp till dem att bestämma dessa och att de följs.
När man sedan ibland läser diskussioner här så är den ofta på sandlådestadiet. De livserfarenheterna kan jag klara mig utan.
Kan väl delvis hålla med om detta, men förutsätter att man diskuterar detta med andra moddare innan man plockar bort något, och om flera är överens så får man väl antaga att det finns en anledning till att låsa eller helt ta bort en tråd.

Verkar som här bara är Göcke som är talesman för gruppen, därför får han kanske många gånger oförskyllt skulden när någon är missnöjd!
Jag vill inte vara"gnällspik"och har för bristfälliga kunskaper att dömma ut någon men som en viss ledare sa en gång,någon dj..a ordning får det väl va, vet att balansen är hårfin så håll i hatten "moddare" ni har ju tagit er i båten så se till att ro den iland.
Annons
"håll i hatten "moddare" ni har ju tagit er i båten så se till att ro den iland."

Kommer det att bli storm här nu?
Nej det tror jag inte men har man åtagit sig uppgifter som är viktiga för medborgare så är det inte bar å åk på en räkmacka lite kommer det att kännas!
Hmm, jag kan ju missförstå nu, men menar du att det ska krånglas och jävlas i onödan? Bara för att det ska kännas?
Du missförstår ja! hare bra.
ok, ha de så bra själv

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem