Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Klockan samt ramar

Klockan samt ramar

När jag startar webbläsaren så kommer inte klockan upp på IS.. Däremot när jag klickar på "Startsida" eller någon annan länk på vänstermenyn så kommer klockan igång.. Är det nåt som strular med min dator, eller är det så för andra också? Fast det är egentligen bara en skitsak som jag kom att tänka på..

Jag gillar den nya klockan, MEN, kan man inte få välja under inställningar om man vill ha med sekundvisaren eller ej? Det stör mig i ögonvrån att se den ticka, fast det kanske bara är en vanesak..

I övrigt så skulle jag vilja att man kan öppna sidor i IS om man vill, t.ex. att man kan välja under "Egna länkar" om en länk ska öppnas i ett nytt fönster, eller inbäddat i IS, så att toppmenyn samt vänstermenyn fortfarande finns kvar.. Det är riktigt smidigt att ha åtminstone vänstermenyn lättillgänglig tycker jag!
Antal svar på detta inlägg: 1
testa med att tömma din webb cash eller ändra reglerna för hur den skall behandla tidigare besökta sidor osv. allt tidigare ligger i den hanteringen

det senaste , öppna eget fönster , gör du med att välja med högerknappen över länken, och sen är det olika vilken webbläsare du har.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem