Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Helikopterrånet

Helikopterrånet

Blir lite fundersam,kanske rädd, om polisen inte kan skydda sin egen utrustning för bekämpande av brott,vem skall då göra det? Rikspolisens chef anger att felet är icke godkänt byggtilstånd för ny helikopterplats?Handelns talesman uttrycker nog vad medborgarna tänker ;katastrof.
Antal svar på detta inlägg: 7
Det är lätt att vara efterklok... svårare att förutse allt som kan ske
Man kan väl konstatera att det inte är några "Duvungar" som kan genomföra något sådant.

Deras IQ kunde användas till något bättre!

Det är kanske större än Rånet mot Götabanken 1990? Har man hitta dessa 800-900 miljoner?
Annons
Denna helikopter har jag på min Flygsimulator. Den är inte så lätt att lära sig.
Man känner igen den från Irak-kriget.

Den användes vid rånet. Märkligt!

http://www.youtube.com/watch?v=UgfdyRfFT3o
Leiake!! Vad gjorde du igår morse?? har du alibi?
Kanske blev en väckarklocka .... hur lät Stockholm ... bomba göra sabotage finns inget försvar varför ? Jo vi är naiva tro att det händer inte oss .Finns nån helikopter eller jakt flyg kvar med ständig bemanning tror inte det .....Vi lever ganska farligt ,rånet var ju bara pengar ,,,,
Undrar hur man tjuvkopplar en helikopter, eller sitter startnyckeln i året runt.

Jag tror man slår till en brytar- knapp. Sedan trycker man på två knappar rätt så länge samtidigt för att starta rotorn.

Nu blir det nog ändring på startfunktionen. Samma som nya bilar. Stöldsäkert.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem