Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

KaZaa lite

KaZaa lite

Hej.........

Jag har laddat ner och installerat filen " klitekpp243e.exe "

Jag får inte search funktionen att fungera. Vad gör jag för fel???

Zvenolof
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Verkar som Kazaa inte kopplar upp.
Har brandvägg får du konfigurera den, stäng av den tillfälligt för att se om det funkar.

Skaffa ett bra spywareprogram snabbt och välj ett annat fildelningsprogram typ Dc++, The Pirate Bay
En fråga gällande Kazza Light ++. Vad är det som är så dåligt med detta program? Har hört och läst men aldrig fått reda varför man skall passa sig för detta program.
Är DC++ så mycket bättre? Läste att även detta program finns att ladda ner med en massa trojaner och andra obehagligheter.

/C
Annons
svar till Christer;
kazaa lite är inget "jättedåligt" program men där finns en del dåliga saker med det som inget annat program har..
bl.a när man laddar ner musik o man väljer en låt som en massa användare delar med sig, då finns alla låtarna i en såkallad grupp och om man klickar på den gruppen kan där finnas flera olika stora filer och om programet ska sätta ihop flera olika stora filer till en blir det problem med bitraten och låten blir förstörd..
så om man vill ladda ner dåliga filer ska man använda kazaa annars ska man använda limewire eller dc++

men sen finns det inte så många filer i nått annat program än kazaa så om man har svårt att hitta en låt är sannolikheten STÖRRE att man hittar den i kazaa än något annat program
Tack Ricky för ditt svar. Skall ha detta i åtanke om jag skall ladda ner musik.

/C
Hade också samma problem med kazza men det började funka av sig självt efter att ha låtit den ansluta till nätet en stund - beroende vilken hastighet du har och som nämnt tidigare brandvägg så tar det en liten stund. Men jag kanske bara hade tur :P lycka till
apropås nedladdningspr. så har jag använt "Ares" länge. i min mening bättre än alla andra...
har oxå haft kazaa vilket resulterade i krasch av pc, jo jag har allra senaste spyware å virusprogram =) men, men...
vill få rekomendera Ares, pröva det
lycka till å ha det "gött" alla out there!!
Använd Warez istället!
heii allihopa!!
hur laddar man hem ares???
till frogart!
hur laddar man hem Ares??
Beskriv!Snälla!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem