Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Nu är det kväll..

Nu är det kväll..

...och internetstart fungerar inte. Tycker att det ofta är problem med startsidan just på kvällar. Nu kommer man inte in alls. Varför är det så här? Någon som vet?
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

Göcke har inte du lärt dig att internet världen kräver att saker ska åtgärdas NU !!
*skojar lite* fast det ligger en hel del sanning i det :P
Önskar alla ISare en trevlig lördags kväll utan krångel
Bea!

En internetvärld utan krångel.

Det är en utopi.

Men när det funkar så är det ofattbart.
Jag vet leiake men man får önska sig Ha ha , å faktisk så finns det dagar som det funkar till 90 % tillfredstälande hos mig i alla fall :)

Å det är ju underbart när det bara flyter fram genom världen utan onödiga stopp o kraschar osv

Annons
Bea , jo visst skulle det vara önskvärt, men själv så var jag utan mail kontakt i 3timmar den 25/9 så vadå , allt rår vi inte på, även om vi önskar det.
God afton alla ISare önskas från Barca. Idag har jag haft internetkrångel i den högre skolan. Tyvärr uppgraderade jag min MacBook Air till OS Snowleopard för tidigt. Många program funkar inte och Airport (Wi-Fi) har aldrig uppträtt såhär konstigt men efter 2 timmars arbete så funkar nu det mesta. Någon support värd namnet finns inte på Hotel Comfortel men eftersom jag är envis typ så är det löst. Puh.... sol dag poolbad och nu trevlig tillställning.
OS Tiger duger bra!!!
Göcke< Jag skojade faktiskt , ja vet väl att det inte går att rå på allt .
Men fy 3 timmar utan mail det är väldigt dåligt :(
Jag tycker att det blir mer o mer krångel med just mail för att inte tala om It telefoni men det ska jag ta upp i en annan tråd .

Ikväll låg sidan nere en timme igen men det är väl som Göcke skriver, take it or leave it.
Pellet
Du har inte fel på din klocka? Här låg den nere i .. ja inte mer än en kvart.
Haha , var hos en bekant och rättade till det,

denne har varit utan internet i en vecka
hade fått hjälp via suporten , och de hade ställt till det rejält.
efter ett haveri.

Ibland inser man att somliga har tålamod.
Göcke
Tålamod! .

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem