Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Bra

Bra

Vissa tror dom får skriva vad som helst det vore bättre dom mejlade varandra bra gjort göcke att du låste tråden
dagens fräckis man kan undra om dom har alla sillsorter på julbordet
Antal svar på detta inlägg: 6
Jamen snälla!?
visst är detta ett vuxet forum och inte flashback men lite skit får ni väl ändå tåla!?
Är hela högen här jehovas vittnen eller? Nä gasa pojkar och flickor så vi får lite fart här!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Jehovas_vittnen
Ska du inte försvara dej leiake du som talar om vad som är rätt eller fel går det inte efter din pipa blir du sur eller som du brukar säga "tro mej"det vore bra för forumet att höra din syn på saken varför göcke stängde tråden
boax!

Jag har ingen aning om varför "Göcke" stängde tråden. Det får han svara på.

Jag har följt spelets regler.

Men det är "Göcke" som har facit.

Han gör inget utan anledning. Men tyvärr kan han inte säga varför.

Annons
Tyvärr så tror jag han låste tråden pga "ovårdat språk", där jag kopierade ett citat från leiake och ett citat från en historia som var inlagd.


Det hade varit mer rimligt om han låst tråden pga reklam för värktabletter kombinerat med alkoholintag,

Som det brukar heta det finns ju även barn som läser här i forumet...........

barn+treo+öl=katastrof
Tror inte att vi är olika någon av oss.
Vitsar kan vi nog dra alla

men vi har ingen tävling i att försöka bräcka varandra.

här går gränsen.
och om vi är religösa eller ej , kvittar.
det är den enskildes ensak.
vi har nämligen religionsfrihet i Sverige

meningen är ju att alla skall kunna använda IS
och då krävs det lite mer empati än att bara skrika högt.
eller att försöka vara så vulgär som möjligt.

Just nu ligger mina tankar på att det är möjligt att en 10årig flicka har blivit våldtagen
av 12åriga pojkar i sin skola. under skoltid.

Jag vill med detta ge er som anser er vara vuxna en tankeställare.
Jag tror nämligen att vi är delaktiga i vad som händer bara genom att vara.
Visst är det kul med fräckisar men problemet är säkerligen att dra gränsen.

Göckes inägg om "10årig flicka har blivit våldtagen av 12åriga pojkar i sin skola. under skoltid." är förståelig. Tragiskt. Vi kan kanske bidra till uppfattningar som inte är Ok med tanke på våra ungdomar/hur det hela uppfattas. Det är i så fall olyckligt.

Kan det vara så att fräckisarna inta ska eskaleras, bli grövre och framför allt inte bli för grova.

Eller ska det skapas en möjlighet på IS för Adults? (Tror ej på det). Jag tål vad som helst men har förståelse för att det kan bli oanade kringeffekter.

Det ska vi på IS försöka eliminera. IS är för stort, för bra, för viktigt för att det skulle få negativa effekter för IS.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem