Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Körslaget hösten 2009

Körslaget hösten 2009

Normalt är jag inte så glad för TV4:s tävlingsprogram. Men Körslaget gillar jag och var väldigt spänd igår för att se hur Stefan från Larz-Kristerz skulle fixa till det hela.
Den gamla Sven-Ingvars-låten fick ju ett helt nytt liv och kändes toppenhärlig. Naturligtvis blev jag glad, när de fick högst poäng.
Lyssnade inte så mycket på de andra, så dem är jag inte kapabel att bedöma. Får ta igen det nästa lördag.
Egentligen hade jag bestämt mej för att inte delta i omröstningen, men det gick helt enkelt inte att låta bli. så jag röstade men bara En gång. Nu blir det EN gång varje avsnitt och om Team Stefan håller och fortsätter som de börjat, får de min röst hela tiden.
Synd bara att de har plockat ihop så många, som verkar duktiga som körledare, för det blir jättesvårt att välja senare, åtminstone tror jag det.
Antal svar på detta inlägg: 2
Ledsen att behöva säga det, men för första gången kollade jag nu ikväll på detta och så bedrövligt det lät.
Var inte ledsen för att du troligen har en annan åsikt! Det har du rätt till, eftersom vi har åsiktfrihet i det här landet. Det är första gången jag tittar ordentligt på detta program och det var bara för att jag var nyfiken på Team Stefan. Tror att jag tittar så länge de är med, sedan skippar jag nog det hela. Jag var inte så förtjust i de andra körerna, men uppriktigt sagt lyssnade jag inte speciellt intensivt heller. Men TV4 är ju duktiga på att göra program, där folk åker ut efter hand. Helst ska de förnedras ordentligt också. Gillar inte elakheter för det anser jag inte är underhållning. Körslaget är ju ganska så snällt också, jämfört med robinson och allt annat elände. Let`s dance är ganska trevligt egentligen, men Idol är inte min förtjusning precis. Körslaget är egentligen ett ganska snällt program, även om det är tävling och det finns ju inget annat att titta på i princip på lördagar

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem