Arma,Arma John Chlees,det kommer att korsta honom 140 miljoner att genomföra sin skilsmässa.
Och inte nog med det! Hans ex fru ska ha 12 miljoner om året i 7 år som underhåll.
Kan inte hon försörja sig på egen hand?? Eller hur är det med jämställdheten i England?
Nu får denne till åren kommen John ge sig ut på tune,för att skrapa ihop pengar till denna dam.
Jag tro att han kommer att dö utfattig.
I bland tro jag att man gifter sig bara för pengar?? Kolla på fru Anka!! Hur många miljoner tjäna hon på "kuppen"???
Och inte nog med det! Hans ex fru ska ha 12 miljoner om året i 7 år som underhåll.
Kan inte hon försörja sig på egen hand?? Eller hur är det med jämställdheten i England?
Nu får denne till åren kommen John ge sig ut på tune,för att skrapa ihop pengar till denna dam.
Jag tro att han kommer att dö utfattig.
I bland tro jag att man gifter sig bara för pengar?? Kolla på fru Anka!! Hur många miljoner tjäna hon på "kuppen"???
Antal svar på detta inlägg: 6
Undrar hur mycket han har för Elgiganten reklamen?
Jag tror att han får deras extra försäkring gratis på alla varor han handlar där och som kostar mer än 10 000:-
Vad tror ni?
Vad tror ni?
Han får prylarna han gör reklam för + 10.000:-
per inspelning !
per inspelning !
Annons
Men då behöver han ju mycket mer!! Så mycket pengar som han ska ut med!!
Ingen fara me honom han lär klara sig , men man kan ju hoppas på att han lär sig en läxa det är ju inte första gången han skilljer sig .
Men jag måste bara säga att jag älskar honom han är en otrolig komiker o Monty Python gänget är ju kult !
Men jag måste bara säga att jag älskar honom han är en otrolig komiker o Monty Python gänget är ju kult !
Enda säkra sättet att komma ifrån en skilsmässa är väl att inte gifta sig?
Sedan finns det andra sätt att klara sig från en skillsmässa fast man är gift också.
Ett av de sätten är att vara full!
Kärleksfull
Sedan finns det andra sätt att klara sig från en skillsmässa fast man är gift också.
Ett av de sätten är att vara full!
Kärleksfull
Sida:
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem