Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Hjälp mig hitta

Hjälp mig hitta

Min dator har som sagt innan gått sönder och jag sitter nu med frugans gamla häck med Win98SE. Har hittat Firefox 2.0.0.20 på Engelska men vill ha den på Svenska.
Finns det nån som vill och kan hitta den på nätet så jag kan få denna version på svenska.
Tack på förhand.
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Alla som har ställt upp och hjälpt mig med mitt lilla problem ska ha ett STORT tack!
Jag lägger nu detta på is för det handlar ju inte om så lång tid som jag måste dras med detta tröskverk.
Sen har jag ju IE6 med som är en höjdare haha.
Jigsaw!
Är du en ungdom???

Bara undrar en sak: Passar inte nätaggregatet från den med 98 till din nyare dator? Är det för klent?

Tänkte bara att det skulle ju lösa mycket om du hade flyttat över aggregatet bara;)
tålamod är tydligen en bristvara, har man tålamod så kan man ju kolla sina mail (postlådan) , vad var det du kallade mig jigsaw , über något i en annan tråd.
förstår inte det ordet.

nätagg är en billig vara , så det är bara att köpa nytt, om man inte vill trassla in sig i tråkigheter senare.
Annons
Jigsaw!!

Unna Din kära hustru en glad och bekymmerfri "Gube"!
Köp en ny dator till henne!
pensionär
Hade det bara räckt med en ny dator till tanten för att man skulle bli bekymmersfri så hade jag beställt en ikväll
Funkar inte detta??
http://portableappz.blogspot.com/2009/09/firefox-353-3014-20020-multili
ngual.html
Har nu en Svensk version av den versionen som jag ville ha. Alla som skrivit ska ha en stor eloge för visat intresse.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem