Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Messenger

Messenger

Jag har flera gånger nu försökt att intsallera ny msn på min Vista dator. Varje gång den kommer till att den installerat 100%, så börjar den återställa de filer som den installerat, och påstår att intallationen avbrutits. Någon som haft liknaden problem och klarat av det? I brandväggen har jag kryssat i all som har med Windows att göra. Vindows Live fanns inte, men Messenger fanns
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Alla kontakter och sånt, fanns de kvar, mr Taco? Jag har funderat på det, men inte vågat utifall alla kontakter skulle försvinna
Ja allt var kvar det tog lite tid innan jag kom på hur man ska göra. Kör win7
Iggesörping

msn och messenger kontakter lagras online, det kanske många inte tänker på men man kan ju köra msn och andra chatprogram online. Och då kommer du åt dina kontakter ändå.
Annons
Jag lyckas inte avinstallera det. Jag måste ha behörighet får jag till svar. Det är bara jag som har tillgång till den här datorn, så jag borde väl ha behörighet??
Är du inloggad som admin?
Ja, det tror jag. Jag har bara en inloggningsruta. Hur vet jag det?
Ja, det står att jag är administratör (Lösenordsskyddat) När jag kollar på användare i Kontrollpanelen
Du har inget säkerhetsprogram som ligger och blockar det hela ?
har du någon toolbar eller extra program till live messenger?

har du provat med revo uninstaller ?

http://www.revouninstaller.com/

det brukar klara det mesta med avinstallationsproblem
Tack. Ska komma ihåg det programmet, men jag har precis lyckat få bort all Windows Live. Plötsligt gick det bara att radera...???
Sedan har jag lyckats intallera Messenger igen, så nu fungerar det. Tack för hjälpen
Iggesörping! det var så lite så! Det är därför is forum är så bra. Har man problem med datorn så är det bara att titta in på is och ställa en fråga om datorn.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem