Onsdag 17 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 7

Windows 7

Har rubr nu, jisses va läcker. Har aldrig gillat Vista utan gick direkt till denna istället. Helt suverän, vilken grafik, massvi med kul så den passar just mig
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

snygg fägring är kul
men den klarar inte gamla xp program och hårdvara, om man har otur

då får ni köra den i XPmode istället
Detta med Win7 är det bästa som hänt sen ja jag vet inte vad. Men Vista kommer inte in i min dator igen iallafall. går att installera allt som gick till Vista och win7 är bra mycket mer lättdrivet och inte alls lika kraschbenäget som vista var på denna datorn.
Jag kör samma program som jag gjorde på min Vista installation och det funkar kanon.
Nu vill vi ha IE9 så snabbt som möjligt med sen så kan man kanske vara nöjd.
http://blogg.tkj.se/internet-explorer-9/
Inga problem här heller med några program. Det flyter på bra, eller rättare sagt mycket bättre med win7. Så sant, nu väntar vi bara på IE9 också och sedan kan man luta sig tillbaka en stund i alla fall tills nästa genombrott kommer.
Annons
Önskar iof att jag hade Windows 7. men min Vista har aldrig kraschat.
Men så exprimenterar jag inte heller i tid och otid.
Men jag är ju heller ingen krösus så Win 7 får nog anstå ett tag till.
köper man nytt från och med nu , så är det windows 7
men har ni gammalt mög som ni fortfarande vill ha igång.
var berredd på att det kan strula då.

det är och förblir inget undantag med windows 7
Just dé.
De som har en benägenhet att hela tiden försöka förbättra och experimentera. Då spelar det nog ingen roll om man har Win 7 eller något annat "äldre" OP. Alla har sin begränsningar.
En Legolåda kanske vore bättre.
Bygga upp allt från scratsch efter eget tycke & smak
Men köper ni nu en dator med Win 7 så gå inte på niten med win 7 Starter eller Win 7 Home basic versionerna utan välj Win 7 home premium för där har ni allt det roliga och det ni behöver. Det var väl så i Vista med?
En sak har jag iallafall lärt mig med datorer och det är att man kan inte trolla med gammalt skit. Har man nu begränsningar i sin hårdvara eller mjukvara så får man leva med detta. Jag har försökt trolla med knäna för att få denna datorn att prestera bättre med olika inställningar och tweakprogram men det har skitit sig i längden.
Tycker man att formatera är roligt så varsegoda och lek mina herrar och damer.
Windows 7 Ultimatum är oxå ett hemskans bra alternativ.
Jag verkar nästan vara ensam om att tycka Vista är ok. Min Business-version har fungerat klanderfritt, inga problem med drivrutiner eller annat. Har inte testat Windows 7 men drar mig för att byta eftersom man måste göra en nyinstallation.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem