Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Hjälp med julklapp

Hjälp med julklapp

Vad tycker ni som vet lite mer om bärbara datorer om den här och om det erbjudandet från Telia jag skulle vilja köpa en bärbar dator till min dotter i julklapp , hon har en lite önskan om en sån då det skulle underlätta lite i skolan med att anteckna osv .

https://www.tewss.telia.se/privat/adminpackage/setupPackage.do?productRef=/
privat/produkter_tjanster/mobilt-bredband/barbara-datorer/compaq_presario_cq61_3
16eo.product

Tack på förhand
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: «1 2

Bea , erbjudandet som du hade på telia är väl inte direkt dåligt.
men jag tror att du kan få lite prutmån på en sådan dator.
och om du står på dig att i alla fall få 3Gb i datorn.

och med den åldern på tösen så kanske hon kommer att plugga ett tag till ,
då kommer även ett office2007 paket att uppskattas.
och där finns det studerande rabbat att hämta.

HP och Compaq är samma företag, så sneglar du på dem fortfarande så vet du det nu.

annars så kommer det ett tips
söker man på en del av namnet typ Compaq Presario CQ61- så finner man liknande datorer i samma familj , men som säljs av olika kedjor
och med olika bestykning.
Tack så hemskt mycke för det svaret , ja jag vet att hon vill ha Office det har hon på sin stationära datorn och det kommer hon att vilja ha på en bärbar oxå .

Jag vet inte vilket märke jag söker som sagt jag kan ingenting om bärbara datorer så om jag pratar med en försäljare så är jag en tacksam kund som man lätt snackar omkull med olika benämningar osv , det är jätte svårt och jag känner ingen direkt som har en bärbar dator så jag kan liksom inte känna på hur dom funkar o så .

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem