Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Jaha nu är jigsaw ledsen

Jaha nu är jigsaw ledsen

Vi har ett jävla tjall på vårat giftermål och jag fruktar att hon vänstrar. Hur kolla?? Vad göra? Nån som upplevt något liknade?
Allt känns mest skit!
Antal svar på detta inlägg: 5
Fråga henne rakt ut?? Var ärlig,är det man kan begära av sin medpart.

Förstå hur du känner dig nu!! Men har inge mirakelmedicin mot detta.
Hon kanske bara har hemligheter för dig, ja menar det är ju snart jul....vi kan väl hoppas på det för det är aldrig trevligt att bli bedragen. Men jag håller med Thomas2 fråga henne.
Thomas2
Lever du på detta forum eller?
Vad man än skriver om så är du där med dina förklaringar eller fyndigheter. Hoppas du hittat nån lösning på ditt FF problem. Min lösning blir nog tyvärr skilsmässa med allt vad det innebär. Jag har gravöl idag
Annons
http://www.skilsmassa.eu/

Det måste nog finnas andra vägar att prova innan man bestämmer sig för en skilsmässa.

Överväg det väldigt noga,för det är ett elände. Du kan ju kolla på länken om du har lust.
Det är en jobbig tid för Er båda nu.
Men, tänk på att det inte är rätt av någon av Er, att att bara låtsas som om ingenting hänt.
Vad Din kvinna än svarar när Du frågar om Dina misstankar har någon grund, måste Du känna (helt och utan något tvivel) att Du litar på henne. Det är inte lätt att handskas med svaret, vilket det än blir.
Därför tror jag att Ni behöver hjälp av någon utomstående (någon som är van att arbeta med människor som befunnit sig i samma situation) så att Ni får "tala ut" och kanske få några goda råd om hur Ni ska "gå vidare".
Har Ni barn, tänk då på att "små öron" hör mycket bra och framför allt - "känner" hur Ni mår. Äldre barn/ungdomar och vuxna "läser" Er också, hur Ni mår och känner de dåliga "vibbarna".
Men viktigast är - vad Ni än gör och beslutar Er för - var ärliga och uppriktiga mot varandra.
Lycka till!
("Gubben" och jag varit gifta i snart 50 år. Vi skämtar om det ibland när ngn frågar: "Det är alldeles för jobbigt att lära upp en ny"!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem