Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

God Jul och Gott Nytt År

God Jul och Gott Nytt År

Kanske lite tidigt men vill på detta sätt önska alla på IS just detta som står i rubriken.
Hoppas nu att alla får en fröjdefull jul med mycken god mat och många klappar av Tomten.
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: «1 2

...och jag hänger med också på alla önskningar från ett ovanligt vackert snöigt Göteborg!
Här kommer en önskan om en riktigt God Jul till er alla från ett vinter vitt Vaxholm. Ha en underbar Julafton med era nära och kära, själv ska jag börja Julaftonen med världens finaste tanter och farbröder på äldreboendet där jag arbetar. Vi ska ha en mysig julaftonsmorgon när alla ska göras fina inför aftonen när anhöriga kommer. Kan det bli bätter än att få börja dagen med dessa fina människor som har varit med och förberett så många julaftnar och fört vidare Jul traditionerna till oss. för alla era önskningar om en God jul / mop
Jag vill oxå önska alla en GOD JUL O GOTT NYTT ÅR !!!!!
Det är ju lite speciellt i år då vi faktiskt har snö som tydligen ska ligga över julhelgen väldigt trevligt .
Här är en länk till eb vacker jul sång med en mycke duktig artist o den bästa inspelningen av O helga natt med Sissel Kyrkjebö från 1987 ! hon va inte gammal då när hon slåg i genom , varsågod o njut :)

http://www.youtube.com/watch?v=8oeLLncUQCk


Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem