Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Last Pass till Google Chrome

Last Pass till Google Chrome

Är det fler än jag som inte får dit tillägget LastPass? Jag använder Google Chrome 4.0.266.0
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Thomas2!

Det undrade jag oxå! Men man har ju Google.

Last pass=Mitt enda lösenord.

Last word= Mitt sista ord.

Dom som kan det här med datorsäkerhet avråder från användande av
tredje part när det gäller lösenord.

leiake! Det finns något liknande i IE8,som kommer upp vid start,att man ska installera.
Google Chrome 4.0.266.0 ÄR väl en Betaversion?? Jag har 3,0 195,38
Annons
Jag har oxå Google Chrome 3.0.195.38.

Han "jigsaw" bara gör livet svårare. Undrar varför??

Jag har varnat för "betaversioner" i 10 år.
Men vem bryr sig om en gammal gubbe.

men har jigsaw chrome på en windows dator eller på en linux?
senaste för ubuntu är 4.0.276.0
leiake
Vad menar du med att jag skulle göra livet svårare? Betan funkar alldeles utmärkt och ni kan väl inte använda tillägg till 3.0an eller?
Ni får göra som ni vill men LastPass funkar väldigt bra utan krumbukter
zenit:
Jag har GC på en Windowsdator.
Öppnar jag revo uninstaller och kollar installationsplats för GC så öppnas appdata och där har jag bägge versionerna både 3.0 samt 4.0 för jag gjorde en överinstallation genom Filelhippo men inte kan jag öppna nåt där så jag kan ändra.
On du bläddrar dig fram via utforskaren till installationsmappen för last pass och högerklickar på den mappen och väljer egenskaper och kollar att det inte sitter bockar i dölj/hide och read only minns inte vad det heter på svenska men i xp heter det skrivskydd om jag minns rätt. Dom rutorna ska vara tomma, enligt vad jag fått fram så saboterar det installationen om dom INTE är tomma.
Jag har kollat nu och det är inte ibockat nånstans i installationsmappen för LastPass.
Jag har fått dit lastpass i GC. Fråga mig inte hur men jag tror det handlade om att det var överbelstat när jag provade och det inte funkade.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem