Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Elvis

Elvis

Idag skulle Elvis ha fyllt 75 år om han hade fått leva och det är väl nåt man kan uppmärksamma eller?
Han har gjort många superbra låtar och In The Ghetto är en av mina favoriter,en bland många..vilken är eran bästa låt av Elvis?

Hälsningar från ett kallt Lulä..vi har "bara" -27,4 just nu..myggfritt med andra ord
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

Grattis Elvis!

Jag kommer ihåg för många år sedan när jag och några kompisar var till rhodos och härjade runt, då hittade vi på en elvis bar, där var allt förknippat med elvis.
Till råga på allt så var det ELvis dödsdag då vi var där nere.

Favoritlåt, tja,,,,,lets play house?
Det finns ju så många bra låtar.
America Trilogi min absoluta favorit, och Elvis är The King
Hej Olivia, Love me tender och Are you lonesome tonight är två av många favoriter.

I "Umä" har vi bara -16 just nu, i morse var det -24!
Annons
Jag är ingen Elvis fan men låten In the Ghetto är så underbart rörande <3

http://www.youtube.com/watch?v=2Ox1Tore9nw
Ja Maud, inte nog med att Du och jag är årsbarn!

Vi har också samma favoriter av The King´s
låtar!
Blue Christmas
Suspicious Mind
Devil in Disguise
mfl
nä jag kan inte välja , har det någon betydelse /
Nä Göcke..det har ingen som helst betydelse..det är svårt att välja favvolåt med Elvis för alla är ju bra..han är ju trots allt The King.
Det kommer att vara Rockabillyparty ikväll här i Luleå till Elvis ära men tyvärr så kan jag inte gå pga att jag ska jobba i morgon och dom som ska spela heter SunCats,ett superbra rockabillyband
Good Luck Charm tycker jag är favoriten, härlig att dansa efter. Hoppas stavningen är rätt.

Klassiker som Jailhouse Rock, King Creole etc..

Två bra låtar som jag har bland minna Elvis-favoriter är mixarna med Elvis och hans dotter Lisa-Marie

www.youtube.com/watch?v=yWg2vLEyRZc

www.youtube.com/watch?v=J2a
gB2S9x2Q&feature=fvw




Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem