det vore intressant att få veta hur saabägare tänker om bilens framtid jag menar hur går det med service reservdelar.Det är ju hart när omöjligt att byta glödisar själv på moderna bilar,småverkstäder har knappast råd med all utrustning som behövs för service,byter ni till hynday nu eller?
Antal svar på detta inlägg: 18
japp så är det vi avslutar
Man kan lugnt påstå att nedläggningen av SAAB,började i samma stund som GM fick köpa SAAB!! En konkurrent mindre!! Så fortsätter det med VOLVO????
Och sedan GM köpte Saab så har de plikttroget betalat ut miljarder i lön till de anställda, samtidigt som de enbart gått med förlust, föredrar att se GM som konstgjord andning åt ett företag som borde gått i graven för många år sedan, kan inte tro att Saab klarat sig så länge utan GMs pengar.
Annons
per66 , vad får dig att tro något sådant.
att de gjorde det plikttroget??
snarare är det nog så att vi i forna västvärden har bjudit in Kina och kanske snart även Indien som stora biltillverkare.
och det kommer att bli på bekostnad av alla mellan märken.
sverige är utslaget som industrination.
och flera länder kommer det att bli.
nästa steg är flyg och järnväg.
och de gör det med godkännande från USA och med medel som de ger dem.
att de gjorde det plikttroget??
snarare är det nog så att vi i forna västvärden har bjudit in Kina och kanske snart även Indien som stora biltillverkare.
och det kommer att bli på bekostnad av alla mellan märken.
sverige är utslaget som industrination.
och flera länder kommer det att bli.
nästa steg är flyg och järnväg.
och de gör det med godkännande från USA och med medel som de ger dem.
Göcke
Skulle nog vilja att du la fram bevis för dina påståenden.
Skulle nog vilja att du la fram bevis för dina påståenden.
jo det senaste är att Kina bygger irikes flyg med USA stöd, de får köpa motorerna
och har man varit med under varvskrisen
då Båtbyggar nationen Sverige gick i graven.
så ser man att det är nästan en kopia av den tiden
men då var det korea och japan som var de som byggdes upp
och har man varit med under varvskrisen
då Båtbyggar nationen Sverige gick i graven.
så ser man att det är nästan en kopia av den tiden
men då var det korea och japan som var de som byggdes upp
Lägger bara in att tex vw passat tillverkas i kina nu.
Som vanligt genomlyses vissa inlägg av hatet och avundsjukan mot USA, istället för att konstatera att SAAB hade gått i graven för många år sedan utan GM.
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem