Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Handväskor

Handväskor

Jag har faktiskt handväska i stället för att köpa plastpåsar.

Min kostade 20:-. Det står ONLY på den=ensamt. Det passar mig.


Antal svar på detta inlägg: 7
En man kan väl inte ha en handväska? dessutom ska man väl ha något att lägga i den. Jag har åtminstånde snuset!!!
Jag har den stora blå, på den står det IKEA...
Jag tycker det är jätte smart att ha nån väska som man kan packa varor i i stället för alla dessa kassar som affärerna känna massor på men som faktisk inte är så bra för miljön , jag köper påsar ibland när jag behöver byta sopor o sen finns de ju att köpa i rulle jag vet inte hur många det är i en sån rulle men man klarar sig .

leiake du ska inte känna dig så ensam du har ju oss alla här på IS som du kan reta o diskutera med , det är väl inte samma sak som att ha nån hemma men det är en då nåt o det ska vi tacka Internet för på det visset är det en mackalös manick :D

Till dig leiake en stor kram
Annons
@Bea

Handväska låter lite "bögigt".

Jag hittade ett nytt namn"shoppingväska". Men den är inte röd.

Forum är bra. Man kan avreagera sig och reta upp folk. Det tycker jag är roligt
tidsfördriv. Men jag vill bara "retas" lite grand. Jag vill inget ont.

Om en stund är det Antikrundan.

Här får du tillbaka dubbelt
Ja visst det va ett bra namn !!!
Japp såg Antikrundan och jag vill ha sigillen , undrar om personen kan tänkas sälja den även om han sa att den har bringat honom mycke lycka *L*

Jag har lärt mig och sett med åren att du inte är ond

Tackar för kramarna
Jag har också köpt egna tygkassar som jag har med mig när jag handlar, när jag inte glömmer att ta med dem. Försöker ha dem i bilen men glömmer att lägga tillbaks dem när jag packat upp. Sorry leiake, men only betyder endast. Ensam är lonely, men språk ska väl inte hindra oss från att tycka om varandra, gillar dig, hoppas du förstår det!!
@IvoBaloo

Jag tänkte"bara".

Det är bara jag. You are the only girl in the world.

Fritt översatt. "Det finns bara du i hela världen"


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem