Torsdag 9 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: Familj och hälsa

50 år

50 år

Min kära svägerska fyller snart 50 år och ska naturligtvis firas med pompa och ståt .
Jag skulle vilja göra något kul för henne....men nån fantasi har jag inte
Undra därför om det finns någon där ute som varit med om nått skoj eller som sett till att förgylla någons födelsedag med något minnesvärt och som vill dela med sig av det till mig.
Det får gärna vara något som roar de andra gästerna också

Tack på förhand från en med fantasibrist
Antal svar på detta inlägg: 5
Uppvaktade en gång med en levande spädgris. Uppskattat av alla (fast inte så mycket av födelsedagsbarnet). Blev lite bekymmer med rengöring i lägenheten innan den nästa morgon kunde lämnas till en bondgård.
Att ge bort levande djur som överraskning tycker jag inte är någon höjdare, vare sej för djuret eller grattulanterna...
En SPA weekend i glada vänners lag. eller en ToR resa i dansens tecken till Åland eller liknande.
Annons
Jag håller med Göcke SPA weekend eller nån kryssning , det finns ju kryssningar med olika teman så kolla upp det .

Nåt som är billigare men oxå väldigt trevligt är att göra lite olika saker , börja med att kanske gå o få lite pedikyr o manikyr , sen kanske nån lunch o shopping där ni kan köpa till henne det hon gillar ( ni får kanske sätta upp nån gräns på kostnaden ) sen att hela familjen träffas för middag antingen att ni kanske hyr nån lokal om ni är många o kan få dit nån som är typ DJ eller hemma i familjens o vänners goda lag .

Lycka till o hoppas du / ni hittar det rätta till henne o glöm inte att det är tanken som räknas o att det kommer från hjärtat

Nått levande djur blir det inte i alla fall....tror inte jag skulle vara välkommen tillbaks fler gånger i så fall

Jag tror att jag var lite otydlig i mitt inlägg, presenten är redan klar .

Det jag var ute efter var nån lek eller nått annat spex som kunde förgylla festen.
Kom på i natt när jag låg vaken att det finns en tipspromenad som är uppdelad i två delmoment. Först går man tipspromenaden där frågorna handlar om gästern och där tex en fråga kan se ut så här:

Vem är bästa nötknäckaren?
1. Bertil
x. Anna
2. Eva
Sen när man svarat på alla frågor så kommer delmoment två där personerna som varit med i frågorna ska utföra olika tävlingar.

Jag undrar nu om det är någon som har en komplett uppsättning av frågor och tävlingsmoment och som kan tänka sig dela med sig i så fall.

//Marie

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem