Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Ålder?

Ålder?

Hej.
Jag läser ofta era texter här eller vad man nu ska kalla det.
Men det märks att det är mest "äldre" folk här. Kanske inte så konstigt heller. Men hur gammla ni är skulle vara ganska roligt att veta för ni verkar väldigt smarta.
Sj så är jag bara femton.
/ Lillan =)
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

nja, smarta kanske det.
Men vi har mer efarenhet än till exempel dig som är 15.

mer kunskap är inte samma sak som att vi är smartare.
Du är kanske smartare än oss allihopa .-)
glömde detta:
Jag är 40år.

Hej Lillan, välkomen till IS
Här på IS så behöver vi inte prata om ålder
alla kan bidraga med något, även du har kunskaper.
Men det finns alla åldrar här på IS
och smart kan man vara även om man är ung.
Är man undrande om något så är det bästa sättet att fråga.
Men ibland får man inte rätt svar. ;)

och jag är så gammal att jag skulle kunna vara din Far.
men inte så gammal att jag kan vara din farfar

Annons
jag är 10 år äldre och just nu utsätter jag min brandvägg för massa attacker för att se hur bra den håller måttet ..:)
betider inte ålder utan respekt
Jag är tjugo fyller snart tjugoett men Daniel är nog bara trettio eller nåt tror jag om han ens är det så grundaren av sidan är inte så gammal :)

Hej =)
Kul att det är blandade åldrar här =)
O att det inte bara var gamlagubbar ;)
Fast de är de som gör att det är roligt att lära sig.
Att lyssna på när älder (typ 70+ ) berättar hur det var när de var unga är kul att lyssna på .
Inte är det bevis för att man är speciellt smart bara för att man är gammal - däremot kanske man skaffat sig livserfarenhet av
olika slag.
Men det fina i kråksången är nog att det är blandade karameller -
i detta forum, dvs ett åsiktsutbyte mellan individer av olika ålder och kön - det sätter färg på tillvaron.
Kom igen nu Lillan - du har säkert mycket att förmedla till oss
gamlingar. Du ska veta att grabbarna här ovan dom är bara
"småttingar" i förhållande till vissa andra - men om tanters ålder talar man inte högt!
Ja , man kan ju var smart fast man är ung.... Själv är jag inte speciellt smart. Och inte speciellt gammal eller ung. Typ 30....
Men jag har humor och tycker livet är helt ok. =D Så jag har väl lite livs erfarnhet , men jag vet inte om det gör mig så mycket smartare.
Joo. Självklart att man kan vara smart fast man är ung. Men som ni säger har ni mer livserfarenhet och enligt min åskit gör det att ni är smartare. Kanske jag har högre IQ men det spelar ju ingen roll. Det egentilgen sina åskiter som gör om man är smart eller inte. Folk att tycka olika, det gör ingen mindre smart, men man måste ha egena åskiter annars är man inte speciellet smart.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem