Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Allt

Allt

Det framförs då och då kritik från användare av detta forum att vissa av medlemmarna "svävar ut" och skriver onödiga inlägg.
Senast var det väl leaike som fick sig en omgång i KÖPA LAPTOP tråden.

Ok, jag kan hålle med om att det ibland blir väldigt oväsentliga svar och att det är tur att Göcke klipper av trådarna ibland, till någras stora förtret. Keep up the god work Göcke.

Man får dock inte glömma bort att detta internetforum även fyller en social funktion.

Ni som klagar. Stå ut.
Ni som skriver oviktiga inlägg. Tänk er för.

leaike. Du är udda och kommer med en del inlägg som retar några, stundtals även mig, men jag gillar dig.
Antal svar på detta inlägg: 5
@PerAsk

Social funktion.

Jag tror att IS Forum är det till 100%.

Jag kom ihåg när du klagade över att din dator var så seg. Då svarade jag .
Skaffa bredband. Du bor ju i Eskilstuna.

Du svarade "irriterat" det hade jag ju gjort om jag hade kunnat. Du bodde inte
i Eskilstuna.

Nu bor du i Katrineholm. Har du bredband nu?

Detta kräver en förklaring.

När du skrev i ett inlägg att du tyckte om mig och mina inlägg. Då tyckte jag om
dig och dina inlägg oxå. Tänk att det kan vara så lätt.





PerAsk . jag håller oxå med dig , sen tycker jag att om nu nån tycker att ens fråga är så viktig att den inte vill ha en massa rapakalj så får man acceptera det .

men det är ganska roligt just att märka hur en tråd( fråg) kan starta nån ny fråga osv det finns mycke man kan lära sig på det visset

Det här va en mycke bra tråd , bra tänkt o skrivet av dig PerAsk
Si si signore leaike. Nu är det hyfsat bredband sedan mars 2007. Var de så längesedan jag skrev detta alltså.

Bor man ute på vischan så får man finna sig i att allt inte funkar lika bra som i stan, men man har ju valt miljön själv.

Ha en skön helg herr Leif. Själv ska jag befara storstaden Stockholm (alltid lika skönt att komma hem igen) för att bese Björn Skifs show. Den har ju fått fin kritik och han är en duktig kille.
Annons
Den showen ska jag oxå se påskafton,men det är långt att åka,ligger över på hotell.

Vänta mig en fin afton att se Björn Skifs!!
Det är lite avigt att ta sig ut till Djurgården, men den här gången kör jag bil. Ca 15 mil.
Vi var uppe i STORSTAN för ett par månader sedan och såg en annan teater och då låg vi över, så den här gången snålar vi lite.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem