Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Ipod Touch

Ipod Touch

Jag har en Ipod Touch 1.1.5 och undrar om det finns någon som vet hur man kan hämta den senaste uppdateringen till den? Det är 2.0 om jag inte är helt fel? Vad får jag för nytt i ipoden vid en uppgradering? Är det något mer man måste göra för att kunna uppdatera den?

Hoppas någon vet hur jag ska göra.
Antal svar på detta inlägg: 27
Sidor: «1 2 3

Det går inte. Klipp och klistra.

länken redigerad av göcke
Bra att Göcke fixade länken. När jag klickar på den jag skrev där mtl saknas kommer Goggle verktyg upp och meddelar att länken är bruten och serverar en korrekt länk. Kör FF med Google verktyg (Toolbar)
PonGot!

Undrar om inte din länk är för gammal. Jag ser år 2005-2007.

Det är ju detsamma som hundra år till 2010, i den branchen.

Det verkar vara skojeri med i bilden oxå. Vissa uppdateringar är gratis.
Men någon listig herre tar betalt för att hjälpa till.

Jailbrake betyder låsa upp. Listigt namn.

Men jag skulle aldrig våga om jag hade en Ipod för 7000:-

Dyr prydnadssak. Skamkänslan är nog ändå värre när det går åt skogen.
Annons
Kolla denna annons.

Är detta lagligt?? Jag undrar det. Läs hur han vill lura stackars Telia.

"Pris: 4 900:- Lidingö: Visa var


Säljer en iphone 3gs 16gb (SVART) helt ny i förpackning, telia låst (men det är busenkelt att låsa upp den själv hemma, kan ge er anvnisningar eller göra det åt er).

skickas helst inte, om de ska skickas vill jag ha förskottsbetalning. hämtas helst på plats. "

alla intresserade, inkl leiake av 99.se
För att hålla sig uppdaterad måste man regga sig. Sök sedan och du finner aktuella frågor och svar i modern tid.
Någon som kan hjälpa mig med en sak när det gäller ipod, hur kan man lägga till fler mappar i e-posten? Jag har bara inkorg och papperskorg, innan har jag haft skickade och borttagna också, det måste ju finnas någonstans man kan lägga till fler mappar men var?
Är det någon som har en iPod touch 1 gen som kan svara mig vilka mappar ni har i mailen? Jag har bara inkorg, skickat och papperskorg och vet inte hur
man lägger till fler mappar som utkast och borttagna.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem