Onsdag 1 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Gratis Anti-Virusprogram

Gratis Anti-Virusprogram

Hej!
Nån som har en en bra rekommendation av ett bra gratis Anti-Virusprogram? Mitt Norton360 håller på att löpa ut, Jag har Läst om flera gratis virusprogram här på forumet, men vilka var det?
Brinken
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

xyz
Mycket möjligt att nya Comodo är bra men det var inställningsmöjligheter så man blev mörkrädd. Nä installera och sen glömma det är melodin. Comodo är nog inget för nybörjare va?
Rekommenderar AVI eller Panda av den enkla anledningen att virusuppdateringarna i de programmen ligger i det så kallade "molnet". Alltså. Inte en massa uppdateringar som måste tankas ner till hårddisken utan när Du kopplar upp Dig ligger allting redan uppdaterat. Fungerar klockrent och är den senaste tekniken. Har haft Avast, Mcaffe, Norton etc. Gillar inget av de. Det som kommer närmast enligt min smak är NOD32 och det kan vara värt en slant att satsa på.
Mvh
Menade AVG... =)
Annons
jigsaw

Det fungerar bra med Default.
Vi har alla våra favissar när det gäller programvara.Själv gillar jag att trycka på olika funktioner för att se vad som kommer att hända och på så sätt lära mig lite mer. Som sagt vi är olika vi människor och tur är det.
Jag har Avast och tycker det segar så in i vassen.
snodden!

Du kör med fetstil i dina inlägg. Det betyder att du skriker.
Jag hör lite dåligt. Så det är bra.

Men det är mot reglerna

Bara så att du vet.

Joanna!

Alla gratisprogram är sega. Jag hade problem med AVG.

Nu betalar jag. Men vet inte vad jag betalar för. Men har inga problem.
I alla fall inte med datorn.



AVG av de free versioner som man kan välja på
men se upp den suger när den söker uppdateringar vid starten av datorn
alltså inget bra val om man har en slö dator (gammalt mög)
Alla gratisprogram är inte alls sega. Sorry.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem