Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Gadgets

Gadgets

Jag har haft en gadgets där man kunde se vädret flera dagar framåt som följde med när man installerade win 7 men jag har nog tagit bort denna gadgets av misstag, undrar om någon vet var man kan hitta den igen.
Antal svar på detta inlägg: 51
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

den har legat nere ett par gånger i helgen för linköping
men stockholm fungerade då
Den fungerar inte för någon stad alls men då kommer den kanske igång igen senare.
går du till den länken som Ozzy pekade på, endera att dubbelklika på gadgeten eller via denna länken så ser du om de plattser du vill se vädret på fungerar
[http://vader.se.msn.com/local.aspx?wealocations=wc:15710] . ..
Annons
Är det fler än jag som väder gadgetsen inte fungerar? Den har inte fungerat sedan fredags hos mig.
Primera, det har blivit något snett för dej , det har fungerat sen mitt inlägg senast, gå till sidan annars och testa , där kan du fritt lägga till väder från olika städer på den sidan se länken ovan


Jag vågar inte säga vad "Primera" skall göra.

Bromölla går inte. Sölvesborg funkar.
Det funkar på den länk som du har angivit ovan Göcke men det är min gadgets som inte funkar. Den står bara och söker efter data står det. Det är Kristianstad som jag vill kunna se och inte Bromölla. Kan det vara någon fil som strular i "Den här datorn"?
testa och skriv bara kriskanstad och tryck ok
att söka och välja fungerar inte hos mej heller, då försvinner allt
leiake , ja det är bäst att du håller tyst för nu har du satt myror i krabban på många så det räcker.
Ni klickar i fel ruta.

Ort/stad i vänster ruta skall det vara.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem