Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Livstrött

Livstrött

Många har ju depressioner på våren.

Jag har denna åkomma året runt. Det är mer praktiskt.


Mitt liv har varit rena cirkusen. Minst sagt.
Men när man har det för "djävligt" då tar liksom kroppen fart.

Man tänker till. Fattar beslut som man inte kunde drömma om innan.

Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Jag har ingen vårdepression, min är året om och jag har ätit zoloft i 10 år!

Jag är inte trött på livet, jag är trött på hela världen och på alla dessa egoister, fascister, nazister, rasiter, ubermänniskor och alla dom som tror att att dom är så himla perfekta. Det finns inga perfekta människor, och heller inget VI ELLER DOM, det är bara nåt vi skapar i våra egna hjärnor för att skylla i från oss.

Ex. Lars Vilks är innerst inne en liten nazze men han lindar in det i sina fula teckningar och fula målningar! Skit samma..hela välrlden tänker VI OCH DOM!

Vi är alla människor oavsett tro, färg, land, osv...

Jag är så less på människor så jag spyr på allt!

JAG SKA HA! Vaddå jag ska ha? vaddå ha och ha! Fina bilar och fina hus och fina kläder och smink. Pfft! Skärp er! Men jag tror att det är så att utan den där HA-känslan och kunna glänsla så skulle människan dö! Det kanske är dit jag nått!?
Idag sken solen och jag tog ut baden-baden dynorna och en mellis på balkongen.
Satt en timme och bara myste i värmen. Snart är det vår på riktigt.

Lycka till med tråden.
Håller med Pellet, den här dagen skall man inte missa med att sitta inne om solen lyser på himmlen.
Annons
Det var ord och inga visor det Harlekin33. Att du inte mår bra det kan man ju utläsa av det du skriver men det måste väl finnas hjälp att få. Leva med dessa tankar som du har länge kan inte vara hälsosamt.
Men du, visst finns det perfekta människor. Kolla på leiake .
Sen det med det du skriver att JAG SKA HA. Finns det nån skönare känsla än att komma hem med den där nya mobilen eller datorn eller vad det nu kan vara som man sparat till länge.
vi lever i ett tekniksamhälle tyvärr där det gäller att ligga på topp hela tiden både var det gäller prylar, utseende och pengar. Är du ful och fattig så får man inga jobb eller annat heller för den delen.
Jag var med jävligt negativ förr ska du veta tills jag träffade min nuvarande fru som lärt mig en del om livet. Tänk positivare. Det är inte lätt men det går, jag lovar.

Vilken jävla sol ! Här är det snöblandat regn och mulet. Ops! Jag skulle ju tänka positivt skrev jag ju innan . det är SÅ härligt med temperatur runt noll grader + det jag skrev i början.
Sköööönt med lite sol,efter denna stränga vinter. Vi blir på gott humör igen,efter detta ide!

Världen och människor är som det är,inget vi kan göra så mycket åt.

Lars Vilks är väl ingen Nasse!!! Han är ju konsnär! Eller hur?
Jo, nog f*n skiner solen här också.
Snön droppar från taken och hamnar i nacken, om man inte får ett helt lass över sig.
Grusvägarna blir leriga och nästan oframkomliga.

Ja, nu har jag solen i ögonen också!

För varmt har det blivit inne med för den delen.

Men, men, man ska försöka se det lilla positiva i allt.
Om 9 månader och 1 dag är det lucia.
Tack Patrikke, jag sprang visst i väg lite väl där. Snart är det kväller.
Pellet!
Alltid skönt att kunna vara till hjälp
@Jigsaw:

Jepp!

Jag VET vad som skulle kunna få mig på bättre humör!

Ge mig ett jobb med 20.000 efter skatt så är saken biff!

Jag har Samhällsvetenskaplig utb, med inr. på nat. ekonmomi, statskunskap!

Men jag har ingen lust att att räkna siffor hela dagarna!

Jag vill göra en förändring kopplat till mina kunskaper och BEVISA att M. FRIEDMAN hade fel!

Men han hade tyvärr D-matte och jag klara knappt av A-matten så det verkar ju kört! Han var HYPERINTELLIGENT och för att klå en sån krävs det mera än vad jag orkar!

Om jag klarar det så ändrar jag hela världen!!!


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem