Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Telia vs Konkurenter

Telia vs Konkurenter

Jag har haft problem med Telias tv ip telefon och bredband sen förra året ett tag under hösten 09 så gick det väl ganska bra men nu är det kört mina samtal avslutas det tutar upptaget bredbandet låser sig , jag har inte kopplat in digital boxen då min hyresvärd fixade väldigt bra kanaler som ingår i hyran , men jag pratade med en kompis som berättade att hans bild på tv fryser asså den stoppar och telefonen slutar funger...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3

Ok, jag har pratat med Telia nu och han från Realcom hade gjort sig otydlig , dom har koll på det här nu han hade rapporterat vidare , men fortfarande hävdar Telia att problem med såna tjänster är naturliga , så jag kan ju säga att vi rök ihop där lite grann men jag vet minna rättigheter och det jag har blivit lovat och betalar för ska jag ha .. eller hur !?

Ursäkta min ton men jag är jätte sur över det här då det har skapat problem för mig :(
Bea , det hjälper inte dej att bli sur.
har de sagt att de forskar vidare, så har du kommit längre än de flesta.

jag håller tummarna att det löser sig.
>Göcke< jag vet men jag är så frustrerad just nu då min mamma är jätte sjuk och jag är sjuk och beroende av att telefonen fungerar visst jag har mobil men jag kör med refill , och lanstingen vill spara pengar vilket jag mycke väl förstår att det blir nog dyrt för dom att ringa mobiler iof så har dom kanske bättre erbjudanden än va vi vanliga får .

men ja vi får väl se hur det går .

Miljoner tack till dig och även ni andra som svarat och försökt hjälpa mig eller bara berättat om era erfarenheter .
Annons
Bea!
Sur blir man när det inte fungerar som det ska, och att man ska betala för det.

Ang. mobilsamtalen så kanske telia kan fixa till något så att du ringer för den kostnad som du skulle haft genom dem, om det fungerat?

Krya på dig.
>patrikke< ja visst är det så men när allt är upp och ner och man märker att vissa försöker avsäga sig ansvaret så blir man sur , jag är faktisk en väldigt snäll människa så det har tatt mig ca 1 år att bli så sur som jag va nu *S*

, ja jag tänkte allt att dom ska få kompensera mig på nåt sätt , men jag erkänner och det har jag sagt till dom på Telia hela tiden att min önskan är att min telefon fungerar som den ska .

Tack så mycke för krya på dig hälsningen

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem