Söndag 22 december 2024 vecka 51
Forum
Kategori: Hobby och motor

En video med mina katter

En video med mina katter

Ja som alla vet så är jag väldigt förtjust i mina katter och dom som vill kan kolla in dom när dom är som bäst , fast dom kan va värre det här är ingeting men jag brukar inte hinna filma dom plus att det är bara för några veckor sen jag märkte att man kan video filma på den kamran

http://www.youtube.com/watch?v=0COLlsoBSx8
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Fint filmat! Fin musik du satt till filmen.
Min mor hade alltid katt så jag vet hur trevligt det är med katter, har själv hund. Men katter är lite lömska och vassa klor har de.
Du kan väl i korta steg beskriva hur du gjort filmen och lagt ut den på Youtube. Vilken kamera, program för att lägga till ljudet o s v så vi andra kan göra nåt liknande.
Bach,Tocatta???????Vad fint Bea!
Tack va roligt att ni tycker om dom

Jag har en vanlig Samsung kmeara en väldigt enkel sådan , jag bara filmade dom och jag har ju ett program som följde med kameran som heter Digimax master men jag har för mig att det finns en massa gratis program på nätet som är bättre , jag ska faktiskt leta upp nåt sånt för jag behöver ett program där jag kan fixa video och bilder lite bättre . Jag sparade videon i mna dokument , sen får man skaffa ett konto på Youtube så är det bara och ladda ner på Mitt konto så finns det just en sida för att ladda upp video , man trycker på Browser och letar fram det man vill lägga ut ganska snabbt sen bearbetar youtube filmen det kan ta lite tid , jag har hört om fall där folk har fått vänta i ett dygn men tydligen så kan man ta bort det man laddat ner och ladda på nytt så går det snabbare sen när det är klart , då dyker det upp en ganska stor ruta med videon och där finns det lite info i den rutan finns det olika knappar tex för att dela med sig på Facebook eller liknande , där finns det nåt som heterAudioSwap där hittar man en massa musik man kan välja mellan alla musik typer , jag gjorde så att jag valde att den skulle leta upp musik som är lika lång som videon och classisk tycker Jag tyckte det va jätte kul att Back Toccatta fanns men det finns massa och välja på så när man har valt det man vill så trycker man på en knapp jag tror det står vald musik så lägger musiken sig till videon det gick snabbt men det tog en liten stund innan man såg hela alltet färdigt på youtube .

Som sagt amn kan hitta program på nätet där man kan lägga ljud till video som man har på datorn alltså sin egen musik men det här va ändå väldigt bra

Här är en säkert bättre beskrivning

http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.121905

Annons
Jättebra Bea!
Tackar , visst ser det härligt ut när han hugger min hand , han är otrolig på det , och ni ser väl oxå hur Sharon ( den lilla kissen) fräser till , dom va så roliga jag hade verkligen tur för oftas är det ju så att när kameran är framme så stannar alla upp
Nu har jag kollat på dina Katter....... roliga och fina är dom. Jag är själv Kattälskare av stora mått, förresten jag gillar alla djur utom Fästingar
Mina två damer heter Fanny och Godis, och blir sju år nu i Maj. Syskon är dom, men totalt olika till både sätt och humör. Godis är den långhåriga, mjuka och otroligt snälla tjejen. Fanny är den tigrerade, busiga och följer Husse som en hund, flera kilometer ibland runt skogarna på Hean.
Ska också kolla min kamera, jag tror faktiskt att det ska gå att filma med den också, har bara inte blivit av .
Ha en fin dag med dina Katter
Ulla
www.hean.zoomin.se
>HeanHäxan< Tack , vilken fin sida du har jätte vacker .

Jag älskar oxå alla djur sen fästingar o liknande fattar jag inte varför vi har men men men kattdjur står mig närmast

Jag tror nog att dom flesta kameror har viseo oxå men det är just det här med att orka kolla upp saker

Ha en jätte fin dag med dina djur
Här har jag samlat alla mina katter och deras påhitt.

Vilken tycker ni är roligast.

Undra om inte min svartvite "Nisse" vinner när han går staketgång.

www.youtube.com/watch?v=snZDnX41OuE&feature=related

Eller när bilen kör över katten.
Ja alla dessa katter man kan inte sluta titta på dom , jag tycker det är super kul , på det visset är just YouTube o liknande jätte bra
Katterna kan, hittade ett par saker på gården
http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03830.jpg

En katt satt och kollade länge på samma ställe så jag var nyfiken och gick dit och hittade 2 av dessa saker, ni kan ana storleken om ni kollar på sågspånet som också ligger där.

Jag gillar dock katter och har en själv, som skriker varje natt och vill ut, eller in:)

Sida:

Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

Logga in eller klicka här för att bli medlem