Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Hobby och motor

En video med mina katter

En video med mina katter

Ja som alla vet så är jag väldigt förtjust i mina katter och dom som vill kan kolla in dom när dom är som bäst , fast dom kan va värre det här är ingeting men jag brukar inte hinna filma dom plus att det är bara för några veckor sen jag märkte att man kan video filma på den kamran

http://www.youtube.com/watch?v=0COLlsoBSx8
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: «1 2 3 Nästa »

>patrikke< visst är det underbart när dom håller på o jamar Golli han som är störs i storleken har gått omkring idag o jamat nästan hela dagen o jag vet inte vad han vill han är väl pratsjuk

Aj då det va ingen dålig grej katten hittade .
Detta eviga "jamande/gnällande" gör mig ibland vansinnig. Inget passar kattfröken (älsklingen min) snart nio månader gammal. Underbart, härligt gullig och i nästa sekund "gnäääääl, jaaaaam tyck synd om mig".
Känner Ni igen Er, har Ni det också så?
Kanske är det fel på mig, men det vill jag bara inte tro
>Estrid< som jag skrev i ett tidigare inlägg till patrrike så går min söta hane omkring idag o jamar o jamar ingen aning vad det beror på han har även dagar då han följer efter mig vart jag än går men jag gör så att jag leker med honom en stund så blir han ganska nöjd , honan är ca 9 år men hon är mer egen till naturen men även hon kan vissa att hon vill ha uppmärksamhet och det ska dom ju ha det är dom värda enligt mig .

Du har inte funderat på att kanske skaffa en kompis till henne ?
Annons
Haha, våran börjar jama runt 2-3 på natten när den vill ut.
Lagom kul då och hon ger sig inte förrän hon väckt någon som släpper ut henne.

Våran har även börjat med att skrika när det börjar bli lite mat i matskålen.
Det finns mat kvar, men hon skriker och är där ända tills man fyllt på lite grann, då blir hon tyst och äter lite.
.... tro mig - jag vet! Sally är likadan, men det gör inget - älskar henne ändå.
Bea, nej det blir ingen kompis till Sally. Anledningen är bl a att katter inte ses med milda ögon i vår Brf. Grannen till oss har två stoooora kattor som får se "verkligheten" genom galler och trivs med det. Medan andra grannar tycker det är förfärligt att hålla kattor på detta sätt!
Jag tror inte Sally mår illa av att bo hos mig. Hennes gnäll beror nog mest på att jag inte hela tiden leker med henne på hennes villkor.
Hon är helt underbar lilla fröken "gnallspik" (ibland). Att bli väckt av att någon med en vass tunga slickar Dig i ansiktet på morgonen och kurrar så det låter som en jet-motor - det kan inte bli bättre.
Jag är så glad och lycklig över förmånen att få leva med henne i mitt hem!
>patrikke< japp gnälla när det bara är lite mat det känner jag igen och dom går verkligen runt matskålarna när dom vill vissa att dom vill ha mer mat , Golli hoppar upp i min säng vid den tiden och så kommer det mjau mjau så ska man klappa honnom och klia bakom örat sen lägger han sig så nära han kan mitt ansikte så då kan ju inte jag sova normalt nyser för hela slanten och då glor han bara surt på mig Ha ha !!!!!!!!!!!! han är en riktig man han



>Estrid< ja det är säkert bara så att hon gnäller bara för att hon inte får uppmärksamhet , men det är ju ett fint bevis på att hon tycker om dig .

Samma här Golli får gärna väcka mig mitt i natten även om det kan bli lite kiklande

Det är underbara djur och speciela !
Fin video :) Jag gillar musiken i inledningen.
Tack insomnia , ja det är ett mäktigt stycke början passar så bra när Gollum reser upp sig på dörren *S*
Ja så tycke jag att det va dags att göra nåt fast jag är super trött (kan ju inte gå o lägga mig kl20:00 varje dag ) så jah har gjort en liten video av bilder på Gollum som inte bor här hemma längre utan hos min dotter , han fick tydligen en dusch idag vilket fick mig att skratta högt han rev ner allt i badrummet *S*

Jag hade valt en annan musik från början men det fick jag inte ha varför vet jag inte men det spelar ingen roll .

Kul ändå enligt mig och det va roligt att experimentera lite :P

http://www.youtube.com/watch?v=kLfrB_YiBAk
Hej , jag vill tacka alla som kollat videon , anledingen är att den har blivit hedrar som månadens bästa video i kategoring husdjur / djur och det har jag att tacka alla som har kollat på den och många är ju från IS .

Ps jag menar Crazy cat .Avi videon


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem