Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Datorn jobbar för högtryck

Datorn jobbar för högtryck

Ja det är ju jag o min dator . Jätte kul( inte)

Jag va inne på Myspace förut jag har en sida där och Myspace är tröggt det vet jag.

Men så helt plösligt fick jag ett meddelande "OOOPs ett fel har uppståt" det är såna meddelanden man får med Google Chrome , okej jag gick in på google och gjorde en sökning så hamnade jag på en sida där jag fick upp en ruta från mitt antivirus pro...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3

Jag får säga att sen jag avinstalerade Google chrome så är datorn mycke tystare har även dammsugit den lite försiktig men jag kan inte påstå att den va så dammig , men det är väl bra att ha det gjort .

Just nu så känns det som att problemet är löst då inget jobbar i bakrunden iaf inget som får datorn att rusa i väg utan att jag gör nåt .

Tackar alla för hjälpen
Bea!

Är du säker på att det var Google Chrome som hängde sig. Jag hade dina
problem för några år sedan.

Då var det Google Verktygsfält som var boven.

Jag försökte hitta din adress i Trollhättan. Men det var sex "stackare" som
hette Beata. Så det "sket" sig.

Jag tittade på Karlstorpsvägen. Men du var inte ute.
Jo det va Google Crome för när jag gick in i aktivitets hanteraren så va det den som jobbade till 100 % och som sagt datorn har varit väldigt tyst ( peppar peppar ta i trä) men just nu så är det jätte snäll lite problem att se SVT play men det har någ med annat att göra den hackar lite efter ca 10 minuter .

Oj är vi sååååå många Beata här i stan !! men alla bor väl inte på Karlstorp Ha ha du får försöka luska ut mitt efternamn så blir det nog enklare .

Hopp jag får väl köpa Gevallia i fall man får objudna gäster

Annons
akta dej för luft på burk. köpte det på kjell o compani när jag skulle byta

minnen i min nu förstörda dator så det blev till att köpa en ny


maskin för min del
>slaslan< varför tror du att det va det som förstörde datorn ??

Jag tog dammsugaren på minsta effekt och väldigt försiktigt , så det gick bra för min del .

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem