Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Varför har Barbie ingen...

Varför har Barbie ingen...

Hejsan!

Jag hörde en rolig låt som hette"Varför har Barbie ingen buske som mor?" med någon som hette Robert Gös på en Kopparbärs-rock skiva. Är det någon som vet om det finns några fler låtar med honom?

Väldigt nyfiken....
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Låter intressant


Fanns inte på hemsidan än....
Handlade den om huliganer?
Låter spännande, kan inte bärga mig tills Robert Gös spelar på Stadt här i Ö-vik !

(Nej vänta, jag KAN bärga mig, och jag hatar Ö-vik och alla andra landsortshålor där skräp som Ronny & Ragge, Robert Gös, Günther, Hjalle & Heavy och liknande går hem)
Det finns två sorters mäniskor:
Dom som gör något och kan något.
Sedan finns det dom som inte kan eller gör någonting och bara kritiserar andra. Kanske bara sitter framför datorn till klockan fyra på morgonen...
Annons
Det finns tre sorters människor:

De med en IQ under genomsnitt, de med IQ runt genomsnitt och så de med IQ över genomsnitt.

Vilken grupp som lyssnar på Ronny & Ragge, Robert Gös, Günther, Hjalle & Heavy och dylik buskismusik får folk räkna ut själva.

Oaaooo!

Du skulle oxå kunna skriva fyndiga texter till goa låtar...
Jag är med på att Ronny & Ragge (musik av Christer Sandelin!) och
Gynther är utstuderat kommersiella produkter som är gjorda för att köpas av vanliga mäniskor med ganska"enkel"smak.
Hjalle & Heavy är däremot glada amatörer som gör musik för sitt höga nöjes skull vilket jag tycker är en ganska bra fritidssysselsättning.
Robert Gös har knapp synts till i media och man vet inte vad det är för en person men jag tycker det är stor skillnad på artisterna du nämner ovan.
Personligen lyssnar jag helst på Frank Zappa och Miles Davis just nu men jag tycker inte det finns någon anledning att idiotförklara folk för att dom var en viss musiksmak.
Brukade inte Frank Zappa idiotförklara hela mänskligheten?
Jooo!

Med viss finess!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem