Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Apple

Apple

Nu ni har Steve Jobs lyckats att övertyga värden att Apple datorer är bättre och mer användarvänliga än PC med Microsofts produkter.
http://bit.ly/cTagSz
Antal svar på detta inlägg: 43
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03851.jpg

Doktorns medicin
Säkert bättre, men inte till det priset, hehe
IvoBaloo:

Man får vad man betalar för!

Apple är ett kvalitetsmärke!
Annons
Jo, men frågan är om det är värt mellanskillnaden. Ofta mer än dubbla priset, om nu säkerhet och stabilitet kan mätas i pengar, vem vet?
Det KAN/ÄR det!

Jag LOVAR!

Ok, en person säger så, men vad vet jag? Inte så mycket tydligen om du säger att det är värt dubbla priset.
Harlekin33

Hur går det med din "morbror" då?
Vad f-n har hans morbror med detta att göra? Maila privat eller starta en ny tråd i ämnet.
@Emans:

Ja, inte fan fick han komma in på sjukhus hur vi än tjatade!

Dom ansåg att eftersom han INTE var självmordsbenägen så behövde han inte läggas in!

Så han får gå hemma med fördragna gardiner och neddragna persienner och lida i det tysta!

Han kan inte gå ut och inte prata i telefon mer än 20 sek osv.

Ingen som hör av sig, ingen som frågar hur han mår och ingen som bryr sig!

PS: Man behöver INTE vara självmordsbenägen för att vara djupt deprimerad!

Äsch! Jag bara väntar på att det slår över igen till det maniska och DÅ händer det saker minnsan när han vill ge igen på sjukvården!

OJOJOJOJ!!!

När det står 5 polisbilar utanför och ska ta hand om saker DÅ blir det minsann fart på saker!!!

Men när det är åt andra ¨hållet så SKITER dom i det!

Harlekin33.
Ber om ursäkt för mitt förra inlägg och håller med dig om att sjukvården i det här landet är under all kritik.
Har själv varit i den situationen och allt dom erbjuder när man kommer till psykakuten är piller.
Blev så jävla less så jag kastade pillren och tog hjälp av en vän som varit i samma situation. Det hjälpte mig att prata med honom plus att man måste försöka hålla sig positiv, bara tala gott om sig själv, att jag duger. Kan inte nog beskriva hur det känns att få en depression, man får panik. Förstår också att vissa människor har svårt att ta sig ur det, med eller utan hjälp.
Vet att ämnet inte längre är det som ska vara i denna tråden, men kunde inte låta bli att svara.
Hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det löser sig för din närstående.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem