Sen ca åtta tiden i kväll så kommer jag inte in på IE , jag får en varnings ruta där det står typ cant read memorycard .
Jag gjorde nu som så att jag höger klickade på IE och kunde komma in utan Adds - on som det så fint heter med andra ord så är det utan Flash och sånt .
Nån som vet hur jag kan komma åt det problemet inte nu kanske men imorrn .
Jag tror det har med det ******* programet från P...
Visa/dölj hela huvudinlägget
Jag gjorde nu som så att jag höger klickade på IE och kunde komma in utan Adds - on som det så fint heter med andra ord så är det utan Flash och sånt .
Nån som vet hur jag kan komma åt det problemet inte nu kanske men imorrn .
Jag tror det har med det ******* programet från P...
Visa/dölj hela huvudinlägget
Antal svar på detta inlägg: 23
Näpp det sista vad DVD brännaren EZ-DUB men nån dag innan hade jag kopplat mobilen .
Vad det gäller EZ_DUB så har jag inga uppdateringar vad jag vet , NERO hade för ett tag sen men det skulle kosta så jag tog inte det ,.
Jag kan bränna genom EZ_DUB men jag tycker den är lite krånglig NERO känner jag ju till sen gammalt .
Vad det gäller EZ_DUB så har jag inga uppdateringar vad jag vet , NERO hade för ett tag sen men det skulle kosta så jag tog inte det ,.
Jag kan bränna genom EZ_DUB men jag tycker den är lite krånglig NERO känner jag ju till sen gammalt .
jag tycker du ska kolla din mobils program att det är uppdaterat med tanke på att den har minnes kort (memory card)
Okej det ska jag göra
Tack för tipset , jag är jätte duktig på att uppdatera alla möjliga programm på datorn men just programmet till mobilen och kamran har jag inte tänkt på
Tack för tipset , jag är jätte duktig på att uppdatera alla möjliga programm på datorn men just programmet till mobilen och kamran har jag inte tänkt på
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem