Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Hobby och motor

Har ni husdjur

Har ni husdjur

Det har jag haft. Allt. T.o.m vita möss. Min mor gick ikring på styltor.

Men inga kaniner. Det var ett misstag. Därför visste jag inte att det finns
en ras som heter Lejonhuvad dvärgvädur. Det är sant. Den finns.

http://tinyurl.com/3y6a2w6

Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: 1 2 Nästa »

Har en underbar springerspaniel det bästa som fins!!!!!
Jag har kvalster i sängen.... och inte behöver man gå ut med dom heller, dom sköter sig själv
En boxerhane på 3 år och 6 månader. En go kompis.
Annons
schäferhane 6 år!
Jag är husdjur hos 3 st. katter !
Det är jobbigt ibland för det är
alltid de som bestämmer !

Tre hundar, Jonsson som är en Boxer/Rottweilerhanne, Lottis som är en Löwchen/Pudel blandning och det senaste tillskottet Bisse som är en ShiTzu blandis. Tre blandraser som är underbara personligheter (kan man säga det om djur? )
leiake. tro du att jag inte är ärlig? Jag har missat att du skrev om lejon. Han är världens stiligaste pojke. I alla fall i djurvärlden tycker jag. Alla tycker väl att deras djur är bäst. Sen har vi ju dom här djurplågarna som jag inte ena orkar läsa om. Blir så fruktansvärt ilsken. Tur dom inte finns i min närhet. Då skulle det hända många tråkiga saker för deras skull. Har stor självkontroll men inte i sådana fall. Min önskedröm är att ha en Rottweiler, men jag kan tyvärr inte ge den allt den behöver, Motion t ex flera timmar om dagen. Leka, kela, god mat, lite träning skulle väl gå bra med en vuxen, men en valp går det inte . Har någon en vuxen hund som ska ut på foder så skriv gärna.
Mina katter,hund,också mina kossor
Har ingenting just nu, men jag funderar på att införskaffa en liten, liten katt :P
Idag har jag badat kaninen i handfatet. Hade inget val eftersom han har blivit så kladdig i rumpan i värmen. *Döm om min förvåning att han gillade det. Han brukar få panik bara jag kommer med en blöt bomullstuss. Inte visste jag att jag var så duktig . En stor eloge till mej själv, Eller? Ska i alla fall försöka fler gånger. Gammal dam gör så gott hon kan.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem