Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

Har ni husdjur

Har ni husdjur

Det har jag haft. Allt. T.o.m vita möss. Min mor gick ikring på styltor.

Men inga kaniner. Det var ett misstag. Därför visste jag inte att det finns
en ras som heter Lejonhuvad dvärgvädur. Det är sant. Den finns.

http://tinyurl.com/3y6a2w6

Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Jag har varit rädd för hundar, men har fått lära känna två stycken, en engelsk setter och en basenj (vet inte om jag har stavat rätt). Dessa har hjälpt mig att bli av med den värsta fobin. Mycket beror på ägarna, dessa måste jag ha fullt förtroende för och de skall förstå mig. Skulle inte ha något emot en hund, men åldern tycker jag säger stopp, även om jag är frisk som en nötkärna.
Jag har en smart innekatt som heter Ozzy naturligtvis. Ett arv efter vår "utflugna" dotter. Förr hade vi en Cockerspaniel, svartvit i teckningen. Hon hette Molly.
Saknad och ej glömd. Hon blev sjukt och vilar nu i sin hund-himmel. Men fortfarande tycker man sig ibland känna att hon snor kring bena med sin vita svanstipp...Nu är man för gammal att ha hund.
Hej djurkompisar! Jag har många goda människovänner men dom bästa jag har, har varit djuren. Det är inte fel på mej utan jag tror det berodde på en slags trots från min sida. Jag ville ha syskon, fick inte. Ville ha hund, fick inte. När jag var 10 år så började jag min karriär med djur. Guldhamster, hundar, katter, fåglar, fiskar och det senaste jag skulle vilja ha är en majsorm, förrutom en Rottweiler som jag älskar som ras.
Annons
bambi!

Du har ju en lejonhuvad dvärgvädur, eller har du ätit upp den.
Barn tycker om djur
www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03879.jpg
Vargo!

Den bilden var bra!
Vargo! Den var jättefin. Precis om jag och lilla kaninen. Han morrar och fräser åt mama. Nästa stund så putsar han mej. Tänk att jag kan vara en så bra kanin, för honom.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem