Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Vad har hänt? Här skrivs inget

Vad har hänt? Här skrivs inget

Inte ett inlägg sedan 14.42.

Har leiake och bambi gått hädan eller har dom hälsat på varandra så dom inte har tid att skriva längre.

Antal svar på detta inlägg: 31
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Folk har tydligen upptäckt att de har ett liv!
/Zap
Allt är redan skrivet....det finns inte nå mer att skriva om. Nu får vi läsa gamla inlägg och kommentera dem.
svaret är nog enkelt

semestertider
Annons
zenit!

Vi får hoppas att du har rätt med semestertider.

Men alla har ju sin mobil med sig. Men man kanske inte är så omtänksam
som "Ingarm" som skrev inlägg när han svettades på kinesiska muren.

Jag blir hursomhelst ledsen om IS Forum går i "putten". Det får mina
ögon att tåras.

Jag kollade mina inlägg på inrådan av "qrtan" från 2006. Nr 334. Vi
hjälper LindaW med åäö-tangenterna. Då var vi på "bettet".

Denna melodi av Lasse Stefanz påminner mig om när något man tycker om försvinner.

www.youtube.com/watch?v=5wWO9DodsI8

Morsning! Här ska inget Forum gå i "putten". Ett liv har väl dom flesta fast på olika sätt. Det finns hur mycket som helst att skriva om. Testa lite själv. Just nu har jag hjärnsläpp och har svårt att hitta nytt att skriva om. Tro inte att ni slipper mej.
Jag tror minsann att några av grabbarna har en pågående 40-årskris. Som sagt, det är inte bara vi kvinnor som råkar ut för än det ena än det andra.
Roligt att du kommer i håg inlägget "leiake", men inte svettades jag på kinesiska muren i + - 0° och en sur vind i början på mars!

http://www.internetstart.se/forum/lasmobil.asp?id=100776&sida=end
Det är rackarns att jag inte kan skriva det jag egentligen vill ibland. Då skulle jag bli avstängd på 1 sekund.
Hoppsan. Där var visst en lirare med 50-årskris också. Själv har jag varit ganska förskonad från dylika saker. Senast var vid 30.
Ni som inte själva är aktiva skrivare på forumet kanske har lust att ge mej lite tips. Då kanske det där gråa uppe i hövvet vaknar till liv igen. Monologer är trevliga ibland tycker jag, slippa att bli emotsagd.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem