Fredag 17 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Vad har hänt? Här skrivs inget

Vad har hänt? Här skrivs inget

Inte ett inlägg sedan 14.42.

Har leiake och bambi gått hädan eller har dom hälsat på varandra så dom inte har tid att skriva längre.

Antal svar på detta inlägg: 31
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Blev lite för många att där.
Min stavningskontroll slutade att, fungera för många år sedan.
lasse940. Ge sej ut på en resa för att handla och så finns det inte när man kommer fram har jag också varit med om några gånger. Här i Stockholm så tar det många gånger lång tid innan man kommer fram, och i onödan, för man måste byta mellan bussar, T-bana och diverse andra saker ibland.

Storloppis låter suveränt. Sådant gillar jag fast mina möjligheter är dåliga för sådana saker. Hade jag bil så blev bensinnotan hög.

Jag nöjer mej med att titta på Antikrundan och Engelska Antikrundan.

Om vädret är svalt och skönt kan jag sätta mej på bussen här utanför och ta en sväng till
Erikshjälpen eller Läkarmissionen .

Mitt senaste fynd var en gammal sängvärmare för 25:-. Det var flera som ville köpa den, men jag var först.

Kan inget speciellt om antikviteter men är väldigt road.
Oskar! Varför ska kvinnan tvätta ansiktet på morgonen och sedan kladda på en massa igen. Det har jag aldrig förstått. Själv kan jag sträcka mej till lite fuktighet på läpparna möjligtvis. Cerat eller Försvarets.
Annons
nyspacklat!

det är som nymålat, rör ej!
och ändå gör vi det
Göcke! Ja somliga ger sej aldrig, hur kladdigt det än blir. Killar med snaggat hår eller flint gillar jag. En liten ring i örat sitter inte heller fel. Har försökt att förmå min särbo att lyssna på mej angående detta i flera år. Tyvärr stångar jag pannan i väggen. Han vill inte alls lyssna på mej. Hjälp mej!
Nu har tanten spillt på sej igen. Den här gången var det Cola Light. Så det är bara att knalla in i duschen och se glad ut! Men jag kommer tillbaka och spanar vad ni hittat på under tiden.
Ok bambi för fel på äldre damer då ?????? låt dom gå hur dom vill fritt land ju och kul med att någon bryter mönster vågade tjejer det
hotrod. Just en sådan dam är jag. Jag har alltid gått min egen väg. Men även jag som är en väldigt empatisk person kan ju ha mina egna åsikter om vissa saker. Tycker du att allt är bra? Har du själv inget som du kanske funderar lite extra på ibland.?

Äldre damer har jag absolut inget emot." Minns inte om jag skrev det tidigare".

Mina bästa kompisar är över 70. Har alltid vurmat för äldre. Tyvärr finns ju mina föräldra inte längre i livet. Det är en stor sorg för mej. Men jag kan ju inte fastna på det. Det är ju inte bara dom som kilat vidare. Jag har förlorat flera i olika åldrar,

Nu tappade jag tråden igen. Minns inte alls vad jag ville ha sagt med detta.
JonahHex! Är du en kopojke på riktigt. Det kan ju tolkas på några olika sätt. Är du inte rund, go och glad som skåningar ska va?
bambi.
Jovisst e man rund o goo men glad det kan man väl inte vara jämt. Det skulle bli långtråkigt haha.

Du verkar vara en dristigt kvinna som har många järn i elden. Det har verkligen blivit fart på IS nu när du kom igång.

Skriv så tangenterna glöder, jag följer dina trådar och inlägg med största intresse.
Kram från ett för varmt Skåne

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem