Jag tackar för gratulationerna på min födelsedag. Det är helt underbart att få åldras, bara tänka på sej själv och sin fru när man har hälsan och benen samt huvudet i bra trim.
Antal svar på detta inlägg: 18
Grattis!
Både till födelsedag och upplevelse
Både till födelsedag och upplevelse
Tackar is för gratulationen. Blev 75 idag. Grattis Mahl. Någon björn har jag inte sett, men en råbock. Solen skiner idag så jag skall nu ut och klippa gräset.
Grattis till både malh och batcho2
Annons
I går kom en björn i vägen för mej när jag skulle fiska bäcköring till min födelsedagsmiddag. I dag på morgonen gick jag upp i skogen för att kolla om jag såg några spår efter björnen. Tog med mej min fiskeutrustning, kamera och matsäck. Jag gick som en lus på tjärstång med uppsikt åt alla håll. Ingen björn eller spår av björnen men det blev 12 bäcköringar som vi fick till middag med färsk potatis, grön sallad samt några glas vin. Den middagen satt som en ”keps”
batcho2! Grattis du med från Umeå!
mahl!
Hur vågar du gå ut i skogen när det finns björnar. Du är nog
lite "koko".
Vilket vin dricker man till bäckröding. Kan vara bra att veta.
"Kålle" frågade på systembolaget när en märkvärdig "tant" före honom i
kön hade undrat vilket vin som passade till rådjurssadel.
- Vad rekommenderar ni till falukorv.
- Renat!
Hur vågar du gå ut i skogen när det finns björnar. Du är nog
lite "koko".
Vilket vin dricker man till bäckröding. Kan vara bra att veta.
"Kålle" frågade på systembolaget när en märkvärdig "tant" före honom i
kön hade undrat vilket vin som passade till rådjurssadel.
- Vad rekommenderar ni till falukorv.
- Renat!
Gratulationer från Vänersborg.
Svar till leiake.
Ja du, vad var det för vin vi drack kan jag inte svara på för det var uppslaget i en karaff, gott var det i alla fall. Ha,re bra nu skall jag lägga mej om lyssna på musik
Ja du, vad var det för vin vi drack kan jag inte svara på för det var uppslaget i en karaff, gott var det i alla fall. Ha,re bra nu skall jag lägga mej om lyssna på musik
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem