Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

IS Forum

IS Forum

Forumet är bra på IS, vilket jag tackar för, men har vissa små förslag till förändringar på just startsidan som länkar till Forumet.

I vänstra fältet kan man ju komma till Forumet under Tjänster men den är ganska så trög och tar tid innan den öppnar upp sig (hos mig i alla fall)

Den i högra fältet länkar direkt till senaste inlägget vilket man klart (i alla fall jag) klickar på...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

Ditt förslag är nog ok. DedaPera,men som det nu är! Så klicka man på forum till vänster,så tar det 10 sek att bara komma dit. Det måste blir snabbare!!
Jag tycker att både IS och Forumet har en bra design. Det finns inga andra Forum
som kan slå denna stil. Inte i nuläget.

Vit bakgrund och svart text + lite blått då och då. Det passar mina ögon
perfekt. Oviktigt vilken upplösning man kör med.

Daniel och Göcke är nog medvetna om lite brister här och där. Men dom
bristerna är så obetydliga att jag inte märker dom ens.

Lär man sig Forumets egenheter, så har man överseende.

Sedan är det upp till oss medlemmar att få till intressanta och trevliga
inlägg. Det kan Daniel och Göcke inte hjälpa oss med, hur snälla dom än är.

Jag skulle uppskatta om det på högersidan fanns ytterligare en länk till de 20 senaste nya trådarna.
Annons
Anton : om jag uppfattar dig rätt så är det de länkar du får på sidan
när du har gått till det senaste inlägget,

De vill du ha med på första sidan istället

är det så?
Ett bra förslag Anton!!
20 senaste inlägg
20 senaste nya trådar
10 nyaste medlemmar
Skriv ett nytt inlägg
Sök i forumet
Forumregler

DEtta på första sidan? Mena du Anton. + sista inlägget.
Mitt förslag var helt seriöst men den börjar visa tendenser till att spåra ut så jag markerar tråden som löst...

Jag är nöjd med det svaret som Göcke postade först om att den hamnar i bra att ha lådan...
Ett förtydligande:

Jag går alltid in på Forum för att se, om det är något av de 20 senaste nya trådarna som intresserar mig.
Det skulle spara ett klick om länken fanns under det senaste inlägget.

Jag tror inte att jag är ensam om detta.
Hur ofta blir sådana här önskemål tillgodosedda? Tycker mig känna igen de här förslagen sedan tidigare, och då såsom nu tycks de hamna i förslagslådan, men kan inte minnas när något förslag senast gick från förslag till verklighet.

Jag vet att allt arbete som utförs på detta forum sker ideellt, och stort sett gör ni det bra, men hur pass intresserade är ni av förändringar, är det en fråga om bristande tid eller bristande intresse?

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem