Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Internetanslutning

Internetanslutning

Jag har suttit och spelat poker på svenska spel men åker ut från borden efter en stund. Enligt svenska spel har jag fel på internetanslutningen och det är fler på samma kanal?! Kan man ha vilken kanal som helst och hur byter man kanal?
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

loket55!

Kanaler har man på TV.

Oftast är det Flash Player som spökar hos Svenska Spel. Prova att ominstallera. http://wwwmacr-sjc0.adobe.com/se/products/flashplayer/features/

Sedan kan du köra www.bredbandskollen.se.
Då blir vi lite klokare.
Vad har du för anslutning?
Jag spelade förr med mobilt bredband via telia och åkte ur med jämna mellanrum, alltid med vinnande händer naturligtvis.

Leiake!
Kanaler finns i venedig med...
trådlöst hos com hem.
Annons
Hur många MB:s lina har du.

Du måste nog ha minst 8 MB för att det skall fungera med Poker.
Tekniska frågor
Vilken slags dator skall jag ha för att kunna spela?

•Systemrekommendationer:
•Processor: Motsvarande Pentium 300 MHz eller snabbare.
•Operativsystem: Windows 2000, Windows XP eller Windows Vista.
•RAM: Minst 256 MB.
•Upplösning: 800x600 och 256 färger.
•Hårddiskutrymme: Minst 20 MB.
•Fungerande internetanslutning.
Om du använder en personlig brandvägg måste den ställas in så att den accepterar pokerprogrammet.

Du kan spela direkt i flash-programmet oavsett vilken dator du har. För att kunna spela med flashprogrammet behöver du den senaste versionen av Flash Player. Den hämtar du enkelt här.
Vi kan inte garantera att pokerprogrammet fungerar felfritt på så kallade Dual Core-datorer.
problemet är att Flash Player är dålig i 64bitarsversionnen

men loket55 har nog bara ett problem, att nätet dyker vid förhandlingen om ipnummer om han kör trådlöst
leiake
jag har 100 MB och jag har en dator som klarar svenska spel och vad jag kommer ihåg vid installationen så kan det bli problem om flera i huset använder samma kanal, så det därför jag undrar om man kan ta vilken kanal som helst och hur gör man?
Göcke
Jag har 32bitar. Du menar att jag ska trycka i nätverkskabeln när jag lirar eller går det att göra nåt annat?
du kan ju testa om det blir stabilare, det är ju det enklaste sättet

det är ju onödigt att ha två förhandlingar som du har just nu
loket55!

Tryck i nätverkskabeln. Har du 100 MB. Då är det routern som spökar, precis
som Göcke påpekar.

Du vet att det går fortare att förlora pengar på Poker, än att elda upp dom.
Jag har testat.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem