Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

För långa inlägg

För långa inlägg


Är det fler än jag som tycker att inläggen skall begränsas,till
exempel 150 ord.

Som det är nu,orkar man inte läsa allt,och då är det ju ingen
vits,med Forumet.

Daniel,du bestämmer,men jag tycker det urartar.En del herrar
är så långrandiga,så man kan tro att dom jobbar på statliga
instutioner.
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

Låt bli att läsa om du inte orkar... ett forum ska inte ha en begränsning på 150 ord.. då är det inget forum längre utan en gästbok eller liknande.

Rob!!!

Dina inlägg är alltid lagom stora.Konstigt att du reagerar negativt,

Rob!

Av dina 829 inlägg,är inget över 50 ord.
Du verkar vara kunnig i det mesta,och jag har haft mycket nytta
av dina råd,men nu.........????
Annons
Hehe det är bara för jag är lat..:)
Men om det skulle begränsas till ord skulle det inte funka här längre.
Rader finns det väl endel forum som begränsar men då ligger det runt 500-1000 rader. vilket kan ha att göra med begränsningar i databasen.
...ibland kan det ju bli lite långrandigt...men har du räknat orden i ditt inlägg Leif? Det hade inte blivit mycket kvar om det skulle begränsas...ibland måste man skriva mycket...eller klistra in nåt för att förklara...håller med Rob för övrigt!
Man läser väl aldrig allt heller...eller? Det gör iaf inte jag-lite censur måste man ju ha-bäst jag slutar nu innan Leif blir
Nane!

Äntligen ett vettigt svar.Långrandigt,är rätta ordet.Och detta från en kvinna.Exempel 150 ord,är ett förslag,som givetvis kan anpassas till något demokratiskt beslut.

Men jag tycker Göcke,skall tillrättavisa dom som envisas med långa inlägg,som bara är bla,blaha.

Har du 829 inlägg Rob,så vill inte jag kalla dig lat.Tvärtom.
Att formulera sig kort,är ett bevis på intelligens.Sug på den.He.he
Dålig idé!
Man kan ju skumläsa. Det tar ju inte speciellt lång tid. Jag har iaf inte haft något problem med "för långa inlägg". Jag tror att de flesta som skriver här de dem skriver är relevant till inlägget och behöver oftast vara med.

Liksom ska man behöva formulera sig kort som man gör genom ett SMS t.ex? Enligt mig skulle de bli jobbigt.
Jag håller mig på avstånd och försöker jobba i det dolda, även om det kliar i fingrarna att hoppa in som vanlig skribent ibland.
Det är ju ni som bett att jag skall hålla igen.
Men visst jag tycker också att det ibland blir för tradigt
när man klistrar in , jag har tidigare sagt att ni skall länka till innehållet istället.
och det kanske är på sin platts att nämna detta nu igen.

länka istället för att klistra in. om möjligheten finns.
eller varför inte försöka att använda egna meningar istället.

även om ni inte ser mig i någon tråd så finns jag i bakgrunden.
Trevlig helg på er alla IS-are
mvh // göcke moderator IS

Jag håller med dej Leif. Jag orkar nästan aldrig läsa de långa inläggen. Fast jag tycker att ämnet är intressant.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem