Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

För långa inlägg

För långa inlägg


Är det fler än jag som tycker att inläggen skall begränsas,till
exempel 150 ord.

Som det är nu,orkar man inte läsa allt,och då är det ju ingen
vits,med Forumet.

Daniel,du bestämmer,men jag tycker det urartar.En del herrar
är så långrandiga,så man kan tro att dom jobbar på statliga
instutioner.
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

Vad är anledningen till att det försvunnit en del posts och threads den senaste tiden.

Ingen av dessa trådar finns kvar vad jag vet. Varför? Eller de var ju inte av sådan art att de behövde deletas, eller?
Vist, en del inlägg (många mina) är långa och jobbiga att läsa, men det är ju ingen som kräver att man ska läsa dem.

Att vissa "inte orkar" måste vara den enskilt sämsta anledningen i världshistorien till att uppfinna regler för att begränsa de som orkar.



Nej jag gillar inte förslaget att begränsa inläggen till 150 ord.

Jag till hör dem som sällan orkar läsa de där långlånga inläggen, men det är oftast för att det är något ämne som inte intresserar mig eller skrivet av någon som jag oftast tycker är ute och far i det blå och därför ointressant att läsa. Men som tidigare talare nämner - det står mig fritt att välja vilka inlägg jag vill läsa eller inte.

Men det skulle ju bli förbaskat tråkigt här med begränsningar i antal ord/tecken!
Annons
Hej,

håller med om att en sådan begränsning är en dålig idé. Vissa ämnen är nämligen så pass komplicerade att en kort förklaring inte duger.

Håller också med Los Lovos när han skriver:
"Att vissa "inte orkar" måste vara den enskilt sämsta anledningen i världshistorien till att uppfinna regler för att begränsa de som orkar."

EZ

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem