Lördag 21 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Patrik Sjöberg

Patrik Sjöberg

Vad tror ni om denna man. Är hans pengar slut.

Efter alla dessa år så kommer han på att han varit utsatt för sexuellt utnyttjande.

Patrik:s moder är trovärdig.

www.svd.se/sport/sjobergs-mamma-foll-som-en-fura_6152179.svd


Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Varför spekulera om hans pengar, är Yannick Tregaro medförfattare?

Det kanske finns många runt i Sverige som sitter med hemska upplevelser, som dom inte vill/törs berätta.
leiake.....var glad att Du i 'mogen ålder' bara fått en snigel på ögat.....det finns personer i vårt avlånga land som upplevt mycket krångligare saker.....och som kanske inte kunde flytta frivilligt......
Jag har vid flera tillfällen i min ungdom varit utsatt för detta "mystiska".
Upplevde det som "äckligt". Minst sagt.

Jag tror "flickor" har större problem. Då är det allvarligt.
Annons
Pedofiler är ett jävla äckligt pack som i någon slags sjuk böjelse bara tänker på sig själva. De borde hängas upp till allmän beskådan på något torg. Varför skulle det vara värre för flickor, vad är det för konstig gradering?
kriklund........behöver väl inte vara pedofil för att ha en sjuklig böjelse att bara tänka på sig själv........alla som är ute i trafiken i bil utan att ha fått med tillbehöret körriktningsvisare vid köpet
Ja det var en jävla jämförelse, pedofiler och såna som inte använder körriktningsvisare.
Visa hänsyn mot medmänniskor....både stora och små.....i både stora och små sammanhang.....förresten enligt Wikipedia så är....Att bära kniv på allmän plats är olagligt enligt svensk lag sedan 1988......man kan bara läsa första raden på Inrikes nyheter.....?
? ?
leiake
Det var ett rejält klavertramp du gör. Är herrn full?
Nu har ju en pedofil verksam som tränare i spårvägen avslöjats.
Du förstår väl att Patriks story är sann.
Fy skäms!
Verkar vara fler än leiake som är packade i den här tråden..........

Det kan väl inte råda nån tvekan om att storyn är sann då det är flera som trätt fram och bekräftat.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem