Lördag 21 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Patrik Sjöberg

Patrik Sjöberg

Vad tror ni om denna man. Är hans pengar slut.

Efter alla dessa år så kommer han på att han varit utsatt för sexuellt utnyttjande.

Patrik:s moder är trovärdig.

www.svd.se/sport/sjobergs-mamma-foll-som-en-fura_6152179.svd


Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Emans!

Givetvis är "storyn" sann. Jag har aldrig tvivlat.

Jag har "googlat" i flera timmar på det som sägs hit och dit.
Har svårt att få det att "stämma".

Får nog anledning att återkomma i detta ärende.

pererik38!

Under krigsåren bar jag kniv i bältet, för ryssen kunde komma nerdimpande. 5-6 st desanter landade i skogarna runt staden, dom ligger nu alla på vår gravgård, skjutna på fläcken som spioner.
Tycker det är starkt av Patrik och andra att gå ut med detta, tror inte det har varit ett lätt beslut, och varför i alla sina dagar skulle han ljuga om det, beundra honom i stället och låt oss hoppas att det här hjälper andra att våga berätta sanningen.

BRA GJORT PATRIK
Annons
leiake
Varför Googla och leka privatdetektiv: Läs boken "Det du inte såg"
Har du lyckats undgå alla intervjuer med Patrik Sjöberg?
Det är starkt och bra gjort av Patrik att komma ut med detta. Om han sen tjänar pengar på boken så är han väl värd detta.

Men jag tror inte att pengar är Patriks huvudändamål med boken utan att han vill avslöja skiten för att hjälpa andra samtidigt som han vill smutskasta tränaren. En viss hämd.

Jag vet inte om jag vill kalla Patriks mamma för mamma om det är riktigt återgivet i tidningarna vad hon har sagt.

leike, det finns andra orsaker till att man gör en insats eller ett jobb än att tjäna pengar men det kanske är för mycket begärt att en gammal bilförsäljare ska förstå detta.
pedhan!

Troligen säljer boken lite bättre med reklam. Nu har han fått reklam så det
räcker till en bok till, minst.

Jag tror han talar sanning. Givetvis. Men det verkar som han accepterat sin
tränares "inviter", eller stod han i beroendeställning till denne så han var
tvingad att acceptera allt "konstigt".

Han blev i alla fall världsmästare tack vare sin tränare.
Ibland vill inte kvinnorna heller inse vad som pågår. Jag kan inte säga att så var fallet i det här ärendet, men det är inte ovanligt att kvinnan i familjen vet vad som pågår, men blundar för detta.
@ pererik38

"I någon slags sjuk böjelse tänker de bara på sig själva", skrev jag. Jag menar att om t.ex. jag själv hade försökt utföra de där vidriga handlingarna på någon försvarslös unge så hade jag väl vare sig tänkt på denne eller mig själv? Man måste ha en sjuk böjelse för att njuta av något sådant där, det behöver man knappast för att glömma bort en blinkers. Vad var det där för ett jäkla svammel?

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem