Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Telefonabonnemang

Telefonabonnemang

Från 1 September höjs priserna på fasta telefonabonnemang här hos
oss.Månadsavgiften höjs ,motsvarande 141 Kr, ytterligen tillkommer
debitering av lokalsamtalavgift+lokalnätavgift.

Det är bara minutdebiteringen som blir oförändrad. Altt det övriga är bara luft som man ska betala för. Överväger att säga upp abonnemanget men problemet är att många av våra bekanta inte har mobil. Vi har mobil, så det är inte ett större problem för oss, men vi måste tänka att andra inte kan få kontakt med oss,
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: «1 2 3 4

I slutändan så är det fortfarande vi som har röstat fram dem som säljer ut statliga företag (med andra ord våra gemensamma företag)
Nu ska ni som läser vad leiake har citerat inte fästa är vid den kommentaren som han har skrivit efter citatet,

Jag citerar:
Kan jag ringa 112?
Ja, du kan ringa 112, men enbart om du har ställt in i vilken kommun du har placerat din utrustning!
Du ställer in vilken kommun du placerat utrustningen i under Dina Sidor. Oavsett vilket så rekommenderar vi att du alltid har en mobiltelefon tillgänglig eftersom du då även får en liten försäkran mot strömavbrott. En sådan kan dessutom spåras ännu mer exakt än fast telefoni ur SOS-alarmsynvinkel."

Det är bara bluff och båg.


Ställer man in under inställningar vart 112 och 11414 ska gå så funkar det till 100% och jag försäkrar att det inte är varken bluff eller båg.

leiake vet inte vad han talar om här och jag tror inte att han har provat Cellip
det är bara hans sätt att försöka förstöra och förlöjliga... synd


Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem