Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Inte rökt på två dygn :D

Inte rökt på två dygn :D

Jaaa, det känns lite konstigt att inte röka som jag gjort så länge som jag gjort, eller länge och länge det är några år men jaja... Jag använder nikotinplåster och det fungerar faktiskt riktigt bra, även om man får lite sug ibland. Fick tanken på att sluta efter jag pratat med Daniel på ICQ och han hade slutat då tänkte jag då ska sjutton jag också klara av det ;) Så jag har gått och grunnat på detta så till slut bestämde jag mig. Så det är bara att hoppas att det fungerar!

Någon annan som slutat röka här?

Mvh
Eric
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Det är bara mesar som röker.

Har snusat i 20 år slutade för 2 år sedan skulle ha slutat tidigare.

Skippa nikotinplåstret och skit och hypnotiserea dig nikotinet måste ut ur kroppen det stannar kvar om du tar nikotinplåster receptorena i hjärnan vill bara ha mer idiot du lurar dig.

Det är samma sak med bantning fett sugning och operation sluta ät fet knopp så enkelt är det kolla judarna i koncentrations lägrena var dom fet ?

Det är löjligt det är ingen stake i folk nu mera riktiga mesar.
Feta och rök sugna det äcklar mig.
Vad var det som uppehöll dig till snusandet i 20 år då Morre.
Tror du inte att det var de som tyckte lika illa om dig för att du snusade?
Det är klart jag blev klokare med åren ...
Annons
Rob:
Jag slutade snusa för ett drygt halvår sedan. Hade då snusat i ca 5 år, men rökt i några år dessförinnan. Det var tre-fyra riktigt jobbiga veckor, men sedan flöt det på rätt fint. Mkt tack vare nikofritt snus.

Har inte halkat dit igen!
Ännu en räddad själ! Önskar dig allt gott och du, snart kommer
du att känna dig mycket klokare för att du inte MÅSTE röka utan
DU kan själv bestämma och inte begäret. LYCKA TILL

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem