Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Hur många skriver?

Hur många skriver?

147 inloggade nu när jag kollade men det är inte många som skriver nåt. Detta är ingen kritik eftersom jag själv inte är är en skribent av rang på detta forum.

Ska bli intressant att se hur många som kan svara iallafall med ett hej eller godmiddag på detta inlägg.

Önskar alla en underbar höstdag med roliga upptåg eller nåt annat givande
Antal svar på detta inlägg: 27
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Hej på dej.
Hej Hej!!!

Har inget intressant att skriva om, bara för länkarnas skull jag är inloggad.



Hejsan. Jag är inloggad nästan varje dag men det var längesedan jag skrev något här.
Annons
Jag brukar oxå kika in lite då o då. Finns inget av intresse avstår jag från inlägg. Kan väl önska fortsatt trevlig söndag till alla. Fö tycker jag oxå det är en skön höst även om vi inte sett så mycket av solen de senaste dagarna. Sådärja blev ngra rader om inget särskilt
Kom på att det är Gustav Adolf idag då kan jag ju passa på och fråga om ni har som tradition att äta bakelsen som tillägnats honom. Själv gör jag det inte.
Jag är inloggad varje dag och läser forumet varje dag. Finns något som engagerar mig så skriver jag. Jag vill säga hej och önska ett gott slut på helgen. Hoppas den varit angenäm.
InternetStart använder jag mest som startsida på grund av att den just är bra som startsida och man kan ha en massa egna snabbåtkomliga länkar

Som forum har jag klart andra forum av olika anledningar, men tittar ibland in på denna forum med för att om inget annat få mig ett skratt
InternetStart använder jag som startsida
Samma här, jag utgår varje dag från IS, då den är min startsida,
och där har jag alla länkar jag sedan besöker. Jag har haft andra
startsidor, men IS är bäst !!
Synd bara att forumet är lite dött numera, det var bättre fart för
något år sedan, då hade vi vad kanske en del tyckte, lite löjliga och
barnsliga trådar där vi lekte lite grand.
Jag skriver sällan inlägg på IS Forum. Förr i världen skrev jag 10 på en dag.
Dom flesta för att försvara mig mot förnärmade medlemmar.

När man skriver ett inlägg så förväntar man sig oftast att någon svarar.
Är det ingen som vill haka på så rinner tråden ut i sanden och förtvinar.

Men sådant är livet. Regnar det inte på flera månader så blir det torrt.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem