Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Hur många skriver?

Hur många skriver?

147 inloggade nu när jag kollade men det är inte många som skriver nåt. Detta är ingen kritik eftersom jag själv inte är är en skribent av rang på detta forum.

Ska bli intressant att se hur många som kan svara iallafall med ett hej eller godmiddag på detta inlägg.

Önskar alla en underbar höstdag med roliga upptåg eller nåt annat givande
Antal svar på detta inlägg: 27
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Har bara varit med sedan 2008 och ännu inte vant mig vid jargongen.....och känner kanske inte för att vänja mig heller.........
Men efter att ABF i Malmö lagt ner sin sida så är IS näst bäst........
Gokväll
Annons
Tittar in dagligen, och skriver några gånger i veckan, håller mig annars mest till mitt eget lilla forum där vi inte har samma vakande hand över oss.

God kväll alla IS are
tjoflöjt
Hej allihopa!

Även jag använder IS såsom en startsida då jag tycker det är suvärent att kunna samla sina länkar på detta vis.
Har lämnat någon kommentar på Forumet men det är sällan...

--->Rutan Tänkte på bakelsen idag också men blev aldrig att jag köpte nån.
Får bli några Ballerinakex istället...
Med 352 svar på snart 12 år, är jag inte i klass med leiake så det är tur han finns.
Sämst i klassen är jag inte, för snittet mitt ligger ju på ca.30 per år hittills!
Jag har sett samma fenomen på många olika forum sidor. men även på andra sidor att i början så är många aktiva. De skrivs än det ena än det andra men sen är det STOP och allt bara stannar upp.

Oftast får sidan lite ny fart när man behöver hjälp med något eller om det hänt något som man retar sig på. Men så är det nog lite IRL också, man träffar en ny människa som man pratar med ofta i början.

Efter en tid pratar man allt mindre med varann, för att slutligen kanske slänga ett Hej i förbifarten.
Godmorgon alla...... IS är min startsida, där hittar jag ju i stort sett alla länkar jag behöver. Har också fått hjälp med en del problem , antingen direkt eller genom att kolla andras frågor och svar Annars är jag inte mycket delaktig i forumet, men ibland kan jag skicka in någon rolig historia, när jag känner för det
Ha en bra början på veckan/UL
Skriver sällan och blir oftast idiotförklarad när jag gör så.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem